سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

اقدام جالب دختران یک دبیرستان برای «مدافعان حرم» +عکس

دختران یک دبیرستان در شهرستان عجب شیر به صورت داوطلبانه و خودجوش کلاس درس آمادگی دفاعی خود را مخصوص بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند.

با سرد شدن هوا و انتشار اخبار سوز سرما در سوریه و عراق برخی به صورت خود جوش اقدام به بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند!

بنابراین گزارش، بنیان گذار بافت شال و کلاه مدافعان جرم ننه عصمت هست که این روزها پیر و ناتوان شده است اما انگیزه بافت شال و کلاه را به دیگران منتقل کرده است.

ابتدا مادران و خواهران و همسران شهدای مدافع حرم که از سرمای زمستان سوریه خبر داشتند اقدام به بافت شال و کلاه کرده و با جمع شدن در مساجد تلاش نمودند تا کاری برای رزمندگان مدافع حرم انجام دهند.

 بافت کلاه برای «مدافعان حرم» در مدرسه

اینبار اتفاق جالب دیگری رخ داده و دختران یک دبیرستان در شهرستان عجب شیر به صورت داوطلبانه و خودجوش کلاس درس آمادگی دفاعی خود را مخصوص بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده و هر هفته در ساعت کلاس آمادگی دفاعی خود فقط «کلاه» و «شال» می بافند تا به دست «مدافعان حرم» برسد.

این اقدام که برای اولین بار بعد از سال های دفاع مقدس در یک مدرسه تکرار شده است کاملا خودجوش و داوطلبانه بوده و خواسته دانش آموزان این مدرسه بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *