پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اقدام بی شرمانه پسر مست با زن شوهردار

پسر جوان که به دلیل مصرف مشروبات الکلی تعادل روحی نداشت با ایجاد مزاحمت برای زن شوهردار، باعث ایجاد یک نزاع دسته جمعی در بازار ته لنجیهای آبادان شد.

علی رنجکش/رکنا: پسر جوان که در حالت مستی در بازار ته لنجیهای آبادان برای زن جوان ایجاد مزاحمت کرده بود وقتی در برابر اعتراض شوهر این زن قرار گرفت همراه دوستانش یک درگیری دسته جمعی را در بازار به راه انداختند.

عقربه ها ساعت ۱۰ شب چهارشنبه یازده اسفند ماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر در جریان درگیری دسته جمعی در بازار ته لنجیهای آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند پسر جوانی در حالت مستی برای یک زن که همراه شوهرش به بازار ته لنجیها آمده بود مزاحمت ایجاد کرده و زمانیکه مرد عصبانی به پسر مزاحم اعتراض می کند بین انها درگیری صورت می گیرد که چند جوان دیگر به هواخواهی دوستشان وارد صحنه شده اند.

در ادامه مشخص شد اهالی بازار ته لنجیها زمانیکه متوجه ماجرا شده اند برای کمک به مرد تنها دست به کار شده و برای درس عبرت جوان های مزاحم با آنها درگیر شده اند.

حسن یکی از دست فروشان به خبرنگار رکنا گفت: در حال کار بودم که دیدم پسر جوانی به سمت یک زن و شوهر رفت و پسر جوان که در حالت عادی نبود برای زن جوان ایجاد مزاحمت کرد که شوهر این زن متوجه مزاحمت پسر جوان شد و همین باعث درگیری بین مرد عصبانی و پسر مست شد.

وی افزود: ناگهان چند جوان دیگر که از دوستان پسر مزاحم بودند به سمت مرد جوان حمله کردند که در ادامه مغازه داران و اهالی بازار ته لنجیها با دیدن این صحنه به کمک مرد تنها رفتند و درگیری شدیدی صورت گرفت.

این جوان دست فروش ادامه داد: از بوی دهان پسر مزاحم پیدا بود که وی در حالت مستی این اقدام سیاه را انجام داده است.

وی گفت: در طول سال مسافرهای زیادی به این بازار مراجعه می کنند و هرچند وقت یکبار شاهد چنین مزاحمت های شومی می شویم که باعث درگیری مردان با غیرت و جوان های شرور هستیم.

حسن ادامه داد: چندی پیش هم چند پسر جوان برای یک زن ایجاد مزاحمت کرده بود که شوهر این نیز به آنها اعتراض کرد و درگیری آنها بالا گرفت و پسر مزاحم و دوستانش قمه کشی کردند و اگر اهالی بازار ته لنجیها به کمک مرد تنها نمی رفتند معلوم نبود چه اتفاق تلخی رخ می داد.

بعد از این ماجرا شنیدم که زن و مرد جوان از پسرهای قمه کش و مزاحم شکایت کردند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند وامشب وقتی مغازه دارها شاهد این ماجرا بودند دست به کار شدند و جوان های مزاحم و شرور را به باد کتک گرفتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *