چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

اقدام استقلال برای خرید بازیکن نفت

باشگاه استقلال قصد دارد با پرداخت مبلغ رضایت‌ نامه مجتبی حق دوست هافبک نفت تهران که در این فصل تنها ۵ دقیقه به میدان رفته است را به خدمت گیرد …

%postname%

مجتبی حق‌دوست فصل گذشته ۱۵ بازی برای نفت تهران انجام داد و در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس هم گلزنی کرد اما او در این فصل تنها پنج دقیقه مقابل پدیده در سومین مسابقه به میدان رفت.

باتوجه به فرصت کم بازی برای حق‌دوست و اینکه این هافبک پیشنهاداتی دارد، باشگاه نفت در نظر گرفته به درخواست دیگر تیم‌های برای جذب وی پاسخ دهد؛ فولاد خوزستان نخستین تیمی بوده که برای جذب حق‌دوست وارد عمل شده و نامه رسمی به این باشگاه زده است اما نفت تقاضای رضایت‌نامه ۱۰۰ میلیون تومانی برای رفتن قرضی بازیکنش کرده که گویا تصمیم خوزستانی‌ها را تغییر داده است.

با پیشنهاد باشگاه نفت، فولاد تا حدود زیادی از جذب این بازیکن منصرف شده اما باشگاه استقلال تهران برای گرفتن قرضی حق‌دوست اقدام کرده و با توجه به اینکه علیرضا منصوریان به او علاقه دارد قرار است آبی‌ها مبلغ رضایت‌نامه ۱۰۰ میلیون تومانی را پرداخت کنند.

حق‌دوست اکنون در اردوی سرعین نفت را همراهی نمی‌کند و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید به احتمال فراوان طی یکی، دو روز آینده قرارداد قرضی یکساله او با استقلال تهران نهایی می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *