پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

افشای پشت پرده رابطه بازی در تیم ملی فوتبال +عکس

پس از حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی ۲۰۰۶ بحث های زیادی پیرامون حذف این تیم پرستاره از جام جهانی شد که داغ ترین بحث ماجرای پاس ندادن برخی از بازیکنان به علی دایی در این مسابقات بود.

افشای پشت پرده رابطه بازی در تیم ملیبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار بود با هدایت برانکو ایوانکوویچ در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان حضور یابد که تیم ملی ستاره های زیادی داشت و درصدد بود تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان برانکو در گروه D با تیم های ملی مکزیک، پرتغال و آنگولا همگروه بودند و در پایان با یک امتیاز به کار خود پایان دادند و به ایران بازگشتند.

تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ بسیار ضعیف بازی کرد و یکی از دلایل آن، مشکل بازیکنان با علی دایی، کاپیتان تیم بود. طبق گفته علی دایی، بازیکنان به صورت هماهنگ به او پاس نمی دادند و این امر سبب عصبانیت آقای گل جهان شده بود. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی و کنونی باشگاه پرسپولیس بارهای بار این موضوع را تکذیب کرد، اما دایی نظر دیگری دارد و درباره آن می گوید:

“برانکو برای من آدم محترمی است اما از اتفاقاتی که من خبر دارم، مطلع نیست. از جلساتی که برخی بازیکنان با علی‌آبادی برگزار می‌کردند، بی‌خبر است. چند تن از بازیکنان تیم ملی با علی‌آبادی جلسه گذاشتند و من هم به عنوان بزرگ‌تر باید در آن جلسه می‌بودم اما چند بازیکن جلسه گذاشتند و یکی از همان بازیکنان ۳-۴ سال پس از آن اتفاق از من حلالیت خواست. اگر اتفاقی نیفتاده بود، چرا از من حلالیت خواست؟

با تمام احترامی که برای او قائلم اما از مواردی که خبر ندارد، نباید صحبت کند. از برانکو بپرسید قبل از اعزام تیم به جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟ چرا برخی بازیکنانی را که خط زده بود مجبور شد برگرداند؟ این موارد را بپرسید. ببینید آیا او جواب می‌دهد یا خیر؟ نه این که در موضوعی که نمی‌داند اظهارنظر کند. مواردی که او در جریان است را از برانکو بپرسید تا این که بخواهد در مورد من صحبت کند. در مورد تصمیماتی که گرفته بود و نگذاشتند عملی کند، صحبت کند.”

همچنین خداداد عزیزی، مهاجم پیشین تیم ملی دراین باره می گوید:

“برخی بازیکنان در جام جهانی، در چشم علی دایی نگاه می کردند و به او پاس نمی دادند”. یک بار یادم هست مربی تیم ملی در اردو من را فراخواند و گفت اگر می شود در جریان بازی به علی دایی پاس نده که به مربی گفتم اگر بازیکنی در سمت چپم باشد که ۶۰ درصد شانس گل داشته باشد و علی دایی در سمت راستم با شانس گل ۴۰ درصد باشد، توپ را به علی دایی می دهم چون اسم و اعتماد به نفس علی دایی توپ را تبدیل به گل می کند و من هم از این موضوع مطمئن هستم.”

احتمال بروز چنین اتفاقی در تیم ملی فوتبال ایران بود اما مدیران و مربی تیم ملی آن را تکذیب کردند و باید دید در پایان چه کسی بدون پرده درباره اتفاقات تیم ملی در آلمان صحبت می کند

افشای پشت پرده رابطه بازی در تیم ملی فوتبال

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *