شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

افشای راز دو قتل در یک شب

https://www.etelanews.com/images/thumb/1539852637_D1gE7.jpg

۱۶ آبان سال گذشته مردی ۳۲ ساله با شلیک گلوله به پهلوی راستش به قتل رسیده بود. از آنجایی که پسر ۳ ساله مقتول و پسردایی او در زمان جنایت در محل حضور داشته و شاهد قتل مرد جوان بودند، کارآگاهان به تحقیق از آنها پرداختند.

پسردایی مقتول گفت: ساعت ۳ بعد از ظهر با مقتول و پسر سه‌ساله‌اش در قهوه‌خانه بودیم که تلفنش زنگ خورد و گفت باید برویم.

به محل قرار رسیدیم و درحالی که من و پسر سه ساله‌اش داخل ماشین بودیم او کنار بزرگراه منتظر ماند. لحظاتی بعد یک خودروی ۲۰۷ توقف کرد و سرنشین خودرو با شلیک سه گلوله به پسرعمه‌ام او را به قتل رساند و از محل گریخت.

قاتل یکی از اقوام همسر مقتول بود.

همسر مقتول در تحقیقات گفت: چند سال قبل خانه خریدیم و برای خرید خانه مان مقداری پول کم آوردیم. برای همین از قاتل قرض گرفتیم اما به خاطر شرایط مالی بدی که داشتیم نتوانستیم پول را به او برگردانیم. او حتی روزی که همسرم کشته شد با من تماس گرفت و تهدید کرد که اگر پول را به او ندهیم همسرم را به قتل خواهد رساند.

زمانی که تیم جنایی وارد مخفیگاه قاتل شده و مرد جوان را دستگیر کردند، داخل خانه وی مرد دیگری حضور داشت که وی نیز دستگیر شد.
ماموران در بررسی سوابق دوست قاتل دریافتند وی همان متهمی است که اسفند سال گذشته پسرعمویش را در مقابل قهوه خانه‌ای در بلوار ابراهیم آباد به خاطر مواد مخدر به قتل رسانده بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *