جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

افشای باور نکردنی رابطه نامزد رونالدو با سپ بلاتر!

مچله انلاین دوستان : بعد از انتشار پرونده جنجالی فساد دستیاران و یاران صمیمی سپ بلاتر در فیفا، این بار پرونده جدیدی رو شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است‌.

dustaan.com-شایک-نازد-رونالدو  البته در این پرونده از رشوه و حق پخش تلویزیونی و فساد مالی خبری نیست و داستان، روابط عاشقانه و مخفیانه سپ بلاتر در سال‌های اخیر است.

«عشق من فیفاست و خانواده‌ام، فوتبال»؛ این پاسخی بود که سپ بلاتر ۷۹ ساله اخیراً در مقابل پرسش خبرنگاران در مورد زندگی شخصی‌‌اش داده بود. در افتتاحیه مجمع فیفا که پنج‌شنبه دو هفته پیش در سوئیس انجام شد، خبرنگاران از هر دری از او می‌پرسیدند. در آن شرایط لیندا بارراس، نامزد سوئیسی بلاتر که اصلیتش ارمنستانی است و ۲۸ سال از او کوچک‌تر است، دائماً در کنارش بود و لحظه‌ای از سپ جدا نمی‌شد. این خانم ۵۱ ساله که دوست یکی از خواهرزاده‌های بلاتر است و از این طریق نیز با او آشنا شده است، با یک لباس جذاب قرمزرنگ در سالن فیفا قدم می‌زد و همه می‌دانستند که او از ژانویه سال ۲۰۱۴ به بعد قلب بلاتر را در اختیار دارد. همان زمانی که بلاتر همراه با او در مراسم اهدای توپ طلا حضور یافت و او را به پله و چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال معرفی کرد‌؛ در همان مراسمی که ایرینا شایک، نامزد کریس رونالدو حضور نیافت و ستاره پرتغالی در مقابل چشمان مشتاق خبرنگاران، تنها و بدون نامزد روسش توپ طلا را به خانه برد.

شوهری که از جدایی‌‌اش خبر نداشت!
چند روز بعد از آن مراسم جنجالی توپ طلا بود که فردی به نام کریستین بارراس که همچنان شوهر لیندا بارراس بود و در زمینه املاک کار می‌کرد، از طریق وکیل لیندا متوجه شد که چند وقتی است که حکم جدایی آنها صادر شده است. از آن زمان به بعد، لیندا در تمامی مراسم، بلاتر را همراهی می‌کرد ولی با این وجود، رئیس سوئیسی تمایلی به ازدواج و ترک زندگی مجردی نداشت. البته لیندا که مادر دو فرزند نیز هست، اولین کسی نیست که با بلاتر رابطه داشته است. طبق گزارش منتشره در روزنامه اِل ‌موندوی اسپانیا، ایرینا شایک، نامزد سابق کریس رونالدو نیز در لیست بلندبالای زنان زندگی سپ بلاتر قرار دارد. این گزارش با تیتر «تمام زنان حاضر در زندگی بلاتر»، فهرستی از نامزدها و دوستان مونث رئیس سوئیسی فیفا را به چاپ رسانده است. او بعد از ایونا بوگوسکا، تنیسور لهستانی، به سراغ ایرینا شایک، نامزد سابق کریستیانو رونالدو رفت و با او رابطه عاطفی برقرار کرد. ال موندو نوشته است این ‌طور به نظر می‌رسد که رئیس ۷۹ ساله فیفا در زندگی شخصی‌‌اش وقت هم تلف نمی‌کند و بلافاصله بعد از پایان ارتباطش با یک نفر، به سراغ گزینه بعدی می‌رود!

از ۲۰۱۴
در مقاله روزنامه ال موندو که توسط روسالیا سانچس نوشته شده است، می‌خوانیم: «بلاتر از ژانویه سال ۲۰۱۴ ارتباطش با خانم بارراس را علنی کرد و ارتباط او با مدل ۲۹ ساله روسی، قبل از این تاریخ بوده است.» رونالدو و ایرینا، ۵ سال نامزد بودند و ارتباط آنها در ژانویه سال ۲۰۱۵ به پایان رسید. باید در نظر داشت که بلاتر هم از سال ۲۰۰۴ به بعد، به مدت ۱۰ سال با بوگوسکا ارتباط داشت و مشخص نیست که ارتباط بلاتر و ایرینا در چه زمانی بوده است و کدام یک از این دو نفر با خیانت به شریک زندگی‌شان، به سراغ‌ فرد دیگری رفته‌اند.

شخصیت جذاب
برونو آفنتراگر، روزنامه‌نگاری که اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد زندگی بلاتر می‌داند، در رابطه با زندگی شخصی بلاتر نوشته است: «موفقیت او در ارتباط با زنان، به شخصیت جذاب او برمی‌گردد. بلاتر راه درست رفتار کردن با خانم‌ها را به خوبی بلد است. او معمولاً جوک‌هایی را تعریف می‌کند که فقط خودش متوجه‌‌اش می‌شود و فکر می‌کنم که این تاکتیکی است تا بتواند هم‌صحبتی برای خودش پیدا کند.»

۳ بار ازدواج
رئیس ۷۹ ساله فیفا ۳ بار هم ازدواج کرده است که دو تا از این ازدواج‌ها به جدایی منتهی شده و همسر دوم او از دنیا رفته است اما گویا زن شماره یک زندگی بلاتر دخترش کورین است که فرزند همسر اول او، لیلیان بینر است. دختر بلاتر در حال حاضر به عنوان معلم انگلیسی مشغول به کار است و همراه با همسرش رستورانی را در روستای زادگاه بلاتر یعنی ویسپ اداره می‌کند. او اخیراً و بعد از انتشار اخباری مبنی بر فساد مقامات فیفا، در دفاع از پدرش به خبرنگاران گفت: «هیچ ‌کسی از گناه و تقصیر مبرا نیست ولی پدر من آن کسی نیست که پول می‌گیرد. من نمی‌گویم که پدرم قربانی توطئه شده و از انگلیسی‌ها یا آمریکایی‌ها به عنوان مقصران این ماجرا اسم نمی‌برم ولی قطعاً افرادی هستند که این جریان را مدیریت می‌کنند.»
آخرین باری که سپ بلاتر ازدواج کرد، در سال ۲۰۰۴ بود که در آن زمان او با یک سرمربی به نام گرازیه لا بیانکا ازدواج کرد و زندگی مشترک آنها به یک سال هم نکشید. در عین حال او برای ۱۰ سال هم با ایونا بوگوسکای لهستانی نامزد بود که بعد از جدایی از او به سراغ خانم لیندا رفت.

اکران فیلم «بلاتر» در آمریکا لغو شد
مدت دو روز در آمریکا فیلمی در ستایش از سپ بلاتر، رئیس مستعفی فیفا اکران شد که او و دوستانش برای ساخت آن بیش از ۲۵ میلیون یورو هزینه کرده بودند اما پس از ماجرای رسوایی فیفا و استعفای بلاتر، این فیلم از روی پرده‌ها برداشته شد. این فیلم به تمجید از کارهای بلاتر و نزدیکانش برای فیفا پرداخته بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *