به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنامه ۹۰ دوشنبه شب یک اتفاق مهم داشت. اینکه تمام شایعاتی که همیشه همه رسانه ها درباره حضور جادوگر درباره اش می نوشتند ، با سند و مدرک مطرح کرد. مثلا درباره باشگاه سایپا در سال ۱۳۸۳. تیمی که مربی آن مجتبی تقوی بود و بعد به جای او جیووانی می آمد. تیمی که ۹ برد پیاپی آورده بود و یکباره حمید جعفری کاپیتانش بی دلیل کنار گذاشته شد. این بار هم حمید جعفری ، هم فرهاد خانگلی و هم هادی عقیلی درباره آن تیم که امیر اسکندری حرف زدند. اینکه بر اساس حروف ابجد و نام مادرهای بازیکنان تیم را ارنج می کرده است!

این ها شایعاتی بود که بارها مطرح شده بود اما این بار پرده ها ور افتاد و شفاف مطرح شدند. تیم دیگری که دوباره نامش به میان آمد، پاس بود در سالی که قهرمان لیگ برتر شد. از این تیم هم علی جانملکی ، بیاتی نیا و میثم منیعی سخن گفتند. اینکه امیر اسکندری در تیم شان نقش داشته است. آرش برهانی هم این گفته ها را تائید کرد.

بعد از این هم نادر فریادشیران روی خط آمد و گفت:«این فرد که اسمش امیر اسکندری است را برای اولین بار در سایپا بهمن دهقان به ما معرفی کرد. سال بعدش که ما در پیکان بودیم ، این ها با اسکندری کار می کردند. من علیه شان مصاحبه کردم و بعد این آقای دهقان آمد سر تمرین ما و گفت فلانی از تو ناراحت است و تهدید کرده که سوسک می شوی و این چیزها . به او گفتم مهمانمی وگرنه با چک و لگد بیرونت می کردم.»

بهمن دهقان مهمان بعدی برنامه بود. او روی خط آمد گفت این امیر اسکندری را نه او که دکتر ابایی ، معاون فرهنگی باشگاه به عنوان یک محقق پیدایش کرده بود که انرژی هایی داشته و علمی داشته است. به خواست ایشان او به آقای مایلی کهن معرفی شده اما حاجی اصلا او را نپذیرفته و قبول نکرده. بهمن دهقان که از نزدیکان دایی است گفت بخش هایی از حرف های فریادشیران درست است و بخش هایی از آن نه. بیشتر فیلم هندی بوده است. بهمن گفت آقا نادر خودش رفته و این جادوگر را دیده است. او دنبال یک سند می گشته است!

فریادشیران افشا کرد این جادوگر از سایپا یک زانتیا گرفته بود. مشخص شد چند قهرمان وزنه برداری که طلای جهان هم داشتند به دیدن این فرد می رفتند. کلی نکته دیگر هم در این برنامه رو شد فریادشیران به حضور دایی در سال های بعد پیش بزرگان مدهبی کشور اشاره کرد و گفت نقش بهمن دهقان به درستی مشخص شود.

بعد از این هم عادل فردوسی پور آیتمی از حجه الاسلام والمسلمین زائری را پخش کرد. اینکه این روحانی انتقاد شدیدی کرد از این باورهای خرافی. حتی او نماز جماعت خواندن در زمین بازی را هم کار درستی ندانست.