پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

حضور افسانه بایگان در سریال «گمشدگان» +تصاویر

افسانه بایگان به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «گمشدگان» به این مجموعه اضافه شد، این سریال به زودی از شبکه دوم به روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: علی حجازی‌مهر با اعلام اینکه تاکنون ۸۵ درصد از تصویربرداری این مجموعه به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: پایان تصویربرداری این مجموعه همزمان با پخش آن در مرداد ماه خواهد بود. این مجموعه قرار است از ابتدای مرداد ماه به روی آنتن شبکه دو سیما برود.
 سریال گمشدگان

حضور افسانه بایگان در سریال «گمشدگان

وی با بیان اینکه فیلمنامه «گمشدگان» بازنگری شده است، اظهار کرد: فیلمنامه کامل نبوده است و به مرور زمان کامل شده است و نویسندگان همچنان مشغول نگارش هستند.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان این مجموعه را که «گمشدگان» نامگذاری شده است، قطعی دانست و گفت: عنوان این مجموعه رابطه مستقیمی با محتوای سریال دارد.

 سریال گمشدگان
سریال «گمشدگان» این روزها در لوکیشنی در منظریه در حال تولید است و قرار است مرداد ماه و پس از پایان مجموعه تلویزیونی «پنجره‌ای به گذشته» راهی آنتن شبکه دو شود.

پژمان بازغی، کورش تهامی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندری، بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، فریبا نادری، کتانه افشاری نژاد، رامین ناصر نصیر، روشنک گرامی، سارا مهدوی، حسن تسعیری، یاسر جعفری ،آرزو ابی زاده، ادوین راستاد، محمود جعفری، پاشا رستمی،  یاسر جهانی و …  از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «گمشدگان» ایفای نقش کرده‌اند.

 سریال گمشدگان
از محورهای اصلی داستان این سریال که توسط رضا مقصودی و احسان جوانمرد نگاشته شده، هشدار درباره عوارض سوء‌مصرف مواد مخدر و به ویژه مواد مخدر جدیدِ صنعتی و آسیب‌های آن در خانواده و جامعه است.

هچنین اعلام شده است،  تیتراژ سریال «گمشدگان» به تهیه‌کنندگی علی حجازی‌مهر و کارگردانی رضا کریمی توسط رضا یزدانی خوانده می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *