پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اغتشاشات و هرج و مرج گسترده در فرانسه/ ۱۰۰۰ خودرو در آتش سوخت

اغتشاشات و هرج و مرج گسترده فرانسه را فرا گرفته است، در شب نو میلادی بیش از ۱۰۰ ها خودرو در آتش سوخت، تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر در اعتشاشات این کشور دستگیر شده اند.

تسنیم : وزارت کشور فرانسه از سوخته شدن بیش از هزار دستگاه خودرو در شب سال جدید میلادی در این کشور خبر داده است.

اسپوتنیک گزارش داد، وزارت کشور فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در اغتشاشات و هرج و مرج گسترده در شب سال جدید میلادی بیش از هزار دستگاه خودرو در فرانسه در شعله های آتش سوخته است.

وزارت کشور فرانسه افزود: همان طور که هر سال اتفاق می افتد امسال نیز شاهد اغتشاشات و ناآرامی هایی بودیم، ۱۰۳۱ دستگاه خودرو سوخته است، این آمارها کمتر از سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی است که به ترتیب ۱۱۹۳ و ۱۰۶۷ دستگاه خودرو در آتش سوخت ولی نسبت به آمارهای سال گذشته که ۹۳۲ دستگاه سوخته شد، بیشتر بوده است.

در بیانیه وزارت کشور فرانسه آمده است: بیش از ۵۱۰ نفر در شب سال جدید میلادی دستگیر شده اند. این رقم بیشتر از ۴۵۴ نفری است که در سال ۲۰۱۶ میلادی بازداشت شدند.

وزارت کشور فرانسه افزود: حدود ۱۴۰ هزار مامور امنیتی و پلیس در آستانه برگزاری جشن های سال جدید میلادی در سراسر کشور مستقر شده اند.

۵۶ هزار مامور پلیس، ۳۶ هزار ژاندارم، ۳۹۸۰۰ آتشنشان و ۷ هزار سرباز ارتش برای برقراری امنیت و آرامش در نقاط مختلف فرانسه مستقر شدند.

از زمان آغاز حملات تروریستی در فرانسه در سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر کشته و ۸۰۰ نفر دیگر زخمی شد ه اند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/10/12/1396101210415788112949344.jpg

اغتشاشات و هرج و مرج گسترده در فرانسه/ ۱۰۰ خودرو در آتش سوخت

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *