پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

اغاز تصویربرداری سریال پرستاران به کارگردانی افخمی از امشب

سریال پرستاران به کارگردانی استاد افخمی از امشب تصویر برداری می شود…

%postname%

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی امشب در لوکیشن بیمارستان نورافشار با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک؛ مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی علیرضا افخمی امشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ در لوکیشن اصلی خود، بیمارستان نورافشار در منطقه نیاوران تهران و با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلید می‌خورد.

به گفته داود هاشمی، «پرستاران» یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است. محور اصلی این فیلم پرستاران و پزشکان هستند. ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد و بعد پایان می‌گیرد.

تهیه کننده سریال «خداحافظ بچه» یادآور شد: ۵۰ درصد سریال «پرستاران» در لوکیشن بیمارستان نورافشار تصویربرداری می‌شود و مابقی لوکیشن‌های خانگی و خیابانی خواهد بود که هنوز محل آنها مشخص نشده است.

داود هاشمی با بیان اینکه «پرستاران» زمستان روی آنتن می‌رود، تصریح کرد: تاکنون فیلمنامه شش قسمت «پرستاران» به قلم علیرضا افخمی به اتمام رسیده و براساس سناریو، در چهار قسمت اول ۶۴ بازیگر محوری و مهمان مقابل دوربین ابراهیم غفوری خواهند رفت.

تهیه کننده سریال «پنجمین خورشید» اظهار داشت: اولین باری است که برای ساخت مجموعه تلویزیونی، یک لوکیشن واقعی و ثابت اورژانس در محیط بیمارستان نورافشار ساخته شد.

هاشمی افزود: ما این اورژانس را در محوطه پارکینگ بیمارستان نورافشار ساختیم و به وسایل و دستگاههای پیشرفته پزشکی روز تجهیز کردیم. جالب است که مسئولان این بیمارستان به خاطر تجهیزات جدید پزشکی و مستحکم بودن امکانات ساختمانی، تصمیم گرفتند بعد از پایان مراحل تصویربرداری، از این بخش به عنوان بخش بیهوشی بیمارستان نورافشار برای خدمت رسانی به بیماران بهره برداری کنند.

داود هاشمی از فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی به عنوان بازیگران اصلی سریال «پرستاران» نام برد و اظهار داشت: امشب تقریبا همه بازیگران این سریال برای کلید خوردن، آفیش هستند ولی مهدی صبایی و تعدادی از بازیگران مهمان امشب مقابل دوربین می‌روند.

سایر عوامل سریال عبارتند از:

تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره‌پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان‌زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: افسانه افخمی، مدیر تولید مجید بذرپاچ، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیاران کارگردان: اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، تصویربردار: پشت صحنه و عکاس رایان جعفری و پوریا هنرمند و مدیرتدارکات محمد جمشیدی.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *