چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳ قبل از ظهر به وقت تهران

اعدام ۱۴ نفر در حلب/ افزایش خشونت تروریست ها پس از اتش بس

همزمان با اعمال اتش بس جنگی در شهر حلب, تروریست‌ های تکفیری در شهر حلب خشونت خود را افزایش داده و مردم را اعدام می‌کنند تا از شهر را ترک نکنند!

تروریست ها در حلب سوریه مردم را اعدام می کند

به دنبال متوقف شدن حملات ارتش سوریه و روسیه در شهر حلب، تروریست‌های حلب مردم را اعدام می‌کنند تا از شهر خارج نشوند.

ارتش سوریه و روس‌ها حمله به حلب را متوقف کردند تا تروریست‌ها با سلاح در دست از شهر بروند اما حالا نه قاتل‌ها از معرکه خارج می‌شوند و نه می گذارند که مردم بروند.

مرکز صلح طلب روسیه که ناظر بر اقدامات بشردوستانه در سوریه است، در خلال آتش‌بس حلب از اعدام مردم این شهر توسط تروریست‌ها خبر داد.

برقراری آتش‌بس در حلب، یکی از خواسته‌های جدی غربی‌ها از سوریه و روسیه بود؛ خواسته‌ای که حتی اروپا مسکو را تهدید به افزایش تحریم ها کرد.

اما اکنون که اتش بس توافق شده است، این تروریست‌های تحت حمایت غرب‌اند که مجددا آتش‌بس را نقض کرده و همانند دفعات قبل به قول خود پایبند نیستند.

آنطور که اینترفاکس گزارش داده، تروریست‌های حاضر در شرق حلب، ۱۴ مسئول محلی را که از مردم خواسته‌ بودند تا شهر را ترک کنند، در ملأ عام وحشیانه اعدام کرده‌اند.

قرار قبلی و درخواست جدی «استفان دی‌میستورا» این بود که پس از برقراری آتش‌بس، تروریست‌ها بدون زمین گذاشتن اسلحه، از شهر خارج شوند، اما نه جبهه‌النصره حاضر به ترک حلب است و نه مردم می‌توانند زنده از معرکه بگریزند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *