سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اعدام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد +عکس

۲ مرد شیطان صفت که در ۲ پرونده جداگانه دختر و پسر نوجوان را در مشهد هدف نقشه شوم خود قرار داده بودند در ملاعام اعدام شدند.

سحرگاه امروز خودرو‌های پلیس  با حضور در شهرک شهید رجایی، خیابان قلعه ساختمان، نزدیکی استخر شنای آستان قدس محل اعدام  ۲ مرد شیطان صفت را آماده سازی کردند و بسته شدن داربست محل اعدام آماده سازی شد.

اولین عکس از اعدام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

مردم یکی پس از دیگری با حضور در محل اجرای حکم اعدام ۲ مرد که در ۲ پرونده جداگانه سناریوی سیاهی را رقم زده بودند حاضر شدند و همگی پشت داربست‌های بسته شده منتظر ماندند تا اینکه خودرو‌های پلیس که ۲ محکوم اعدامی سوار بر آن بودند به محل اجرای حکم اعدام حضور یافتند.

۲ محکوم اعدامی ازخودرو پیاده شدند و این در حالی بود که مردم با شعار‌هایی از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تشکر و قدردانی می‌کردند.

نخستین اعدامی مرد میوه فروش ۴۱ ساله است که عصر ۱۰ فروردین ماه امسال دختر بچه ۷ ساله افغان را که ندا نام دارد به خانه اش کشانده و پس از تجاوز  او را به قتلr می‌رساند.

دومین اعدامی مرد جوانی است که ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در نقش راننده آژانس به سراغ محمد حسین ۱۰ ساله در بلوار موسوی قوچانی رفته و پس از سوار کردن این پسربچه سعی بر اجرای نقشه شوم داشته که پسر بچه ۱۰ ساله در برابر وی مقاومت کرده که در نهایت مرد شیطان صفت، محمد حسین را به طرز هولناکی به قتل می‌رساند.

پرونده این ۲ مرد شیطان صفت به صورت ویژه در دادگاه کیفری مشهد مورد بررسی قرار گرفت و هر به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

حکم ۲ مرد محکوم اعدامی پس از خواندن شدن کیفرخواست از سوی نماینده دادستان در ساعت ۸ صبح امروز به اجرا رسید.

سرهنگ آقابیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در گفتگو با اخبارمشهد قبل از اجرای حکم دو قاتل مشهدی گفت:

صحنه‌ای که امروز شاهد هستیم اجرای حدود الهی است، از یک سو خوشحالیم که مردم ما طعم عدالت را می‌چشند، اما از سوی دیگر باید با فرهنگ‌سازی از بروز چنین اقداماتی جلوگیری شود.

خوشبختانه در این حوادث نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان توانست قاتلین را دستگیری و قوه قضاییه نیز در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده رسیدگی کردند.

پدر محمدحسین ۱۰ ساله پیش از اعدام قاتل فرزندش گفت:امروز خوشبختانه قاتل فرزندم به مجازات خود می‌رسد، امیدوارم در نیروی انتظامی بتوانیم فوریت‌های کودکان ایجاد کنیم تا از بروز چنین وقایعی جلوگیری شود.

قوه قضاییه در این پرونده عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانستند در این مدت کوتاه به پرونده رسیدگی کنند.///رکنا

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. چقدر باید از این دست اتفاقات اسفناک بشنویم

  2. چقدر باید از این دست اتفاقات اسفناک بشنویم. خیلی ناراحت کنندس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *