پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

اعدام عاملان ناامنی در بوشهر +عکس

مجله انلاین دوستان :  سه نفر از عاملین ناامنی در شهرستان های بوشهر ، ممسنی و کازرون اعدام شدند.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-فال-روزانه۳۴۳۴۳۲۲۳۲

باشگاه خبرنگاران جوان: سه نفر از عاملین ناامنی در شهرستان های بوشهر ، ممسنی و کازرون اعدام شدند.

سه محکوم به اعدام به‌نام‌های «نریمان – ج»، «یاسر – ج» و «ناصر – پ» که احکام آنان در دادگاه انقلاب کازرون صادر شده بود، پس از تأیید احکام آنان در شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور و تنفیذ معاون اول قوه قضائیه با رعایت موازین شرعی و قانونی و با حضور جمع کثیری از مردم کازرون اجرا شد.

این سه نفر، باقی‌مانده باند شرارت و سارقان مسلحی بودند که دامنه شرارت آنان به حوزه‌های قضایی ممسنی، کازرون و استان بوشهر نیز رسید بود و حتی در جریان دستگیری این تبهکاران یک نفر از کارکنان نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

سه نفر دیگر از همدستان این اشرار به تحمل ۱۰ سال حبس و تبعید محکوم شدند و یک نفر دیگر از اعضای دیگر این باند نیز حین درگیری با مأموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیده بود.
دادستان کازرون در این مراسم از شرارت، درگیری مسلحانه، قتل، آدم‌ربایی، سرقت از بانک و طلافروشی و ایجاد ناامنی در بوشهر و شهرستان‌های ممسنی و کازرون به عنوان جرم‌های این اعدامی‌ها یاد کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی افزود: مجرمان سال ۸۹ در دادگستری کازرون مفسد فی‌الارض و محارب شناخته شدند که پس از طی مراحل قانونی و تأیید مقامات عالی قضایی کشور، بامداد دوشنبه حکم اعدام آنان در خیابان ارشاد کازرون در ملأعام اجرا شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *