پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

اعدام زن خیانتکاری که همسرش را به قتل رساند

زن خائنی که در یک اقدام شیطانی همسر خود را به وسیله قرص برنج به قتل رسانده بود، اعدام شد.

ایران : ۲۶ آذر سال ۹۳ پرونده مرگ مشکوک مرد جوان نوشهری در دستورکار تیم جنایی قرارگرفت.

مأموران پس از بررسی‌های مقدماتی پی بردند مرد جوان به‌دلیل مصرف چند قرص به‌طور مرموزی جان باخته است بنابراین با دستور بازپرس کشیک، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. تا اینکه پس از چند روزمشخص شد مرد جوان براثرمصرف قرص برنج جان باخته است.

از آنجا که تحقیقات نشان می‌داد قربانی ماجرا انگیزه‌ای برای مرگ خودخواسته نداشته، کارآگاهان درنخستین گام‌های تحقیقاتی همسر قربانی را برای بازجویی به اداره آگاهی فراخواندند اما وی خود را بی‌گناه دانست و گفت: «من و شوهرم در سال ۸۸ به عقد هم درآمده و راهی خانه بخت شدیم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه شب حادثه شوهرم گفت که حالش خوب نیست و بعد هم قرص آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید خورد وخوابید. اما بعد از چند ساعت حالش بد شد که خیلی سریع با خانواده‌اش تماس گرفتم و با کمک برادرش او را به بیمارستان بردیم که متأسفانه جان سپرد».

http://middleeastpress.com/wp-content/uploads/2016/05/1aeb1ca66428119e7898910bb5da5850.jpg

اعدام زن خیانتکاری که همسرش را به قتل رساند

با این حال کارآگاهان که احتمال می‌دادند زن جوان در مرگ مرموز شوهرش دخالت داشته باشد، رفت و آمد‌های او را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند تا اینکه به مدارکی دست یافته و یقین پیدا کردند او در این توطئه جنایی دست دارد.

بدین ترتیب بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهم آغاز شد تا اینکه زن جوان سرانجام وقتی با مستندات غیر قابل انکار پلیس روبه‌روشد به ناچار قتل شوهرش را پذیرقت و پرده از راز جنایت هولناک خانوادگی برداشت:«مدتی پس از عقد با شوهرم، به برادرش علاقه‌مند شده و این عشق و علاقه تا جایی پیش رفت که در نهایت تصمیم گرفتیم با ازمیان برداشتن شوهرم، با هم ازدواج کنیم. به همین خاطرپس ازطراحی نقشه‌ای، برادر شوهرم با قراردادن قرص برنج در روکش قرص‌های آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید، قرص‌ها را به من داد.بعد هم به بهانه‌ اینکه قرص‌ها برای بچه‌دارشدن زودتر مفید هستند، آنها را به شوهرم خوراندم که باعث مرگش شد».

به‌دنبال این اعتراف‌ها، همدست او نیز دستگیر شد و به مشارکت درقتل برادرش اعتراف کرد.

بدین ترتیب زن خیانتکار به اتهام مباشرت درقتل و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی محاکمه شدند.تا اینکه قضات دادگاه کیفری استان مازندران با توجه به درخواست اولیای دم، عروس جنایتکار را به قصاص و همدست‌اش را به زندان محکوم کردند.

با اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که با تأیید حکم صادره و استیذان از رئیس قوه قضائیه، حکم برای اجرا به دادسرای نوشهر فرستاده شد.

در این میان افراد مختلف ازجمله معتمدان محلی و ریش سفیدان با مراجعه به اولیای دم سعی کردند به هرشکل ممکن رضایت آنها را برای گذشت از قصاص جلب کنند ولی با مخالفت اولیای دم سرانجام با گذشت ۴ سال ازجنایت، حکم قصاص اواخرهفته گذشته در زندان نوشهر به اجرا در آمد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *