جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

اعدام بیرحمانه ۱۵ زن به خاطر نپذیرفتن جهاد نکاح

مجله انلاین دوستان :  گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات خود علیه مردم عراق ۱۵ زن را در شهر موصل، واقع در شمال این کشور اعدام کرده است.

dustaan.com-اعدام بیرحمانه ۱۵ زن به خاطر نبذیرفتن جهاد نکاحبه گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از پرس تی وی، سعید مموزینی، سخنگوی حزب دموکراتیک کردستان در موصل در مصاحبه با شبکه عرب زبانِ «السومریه» اعلام کرد پیکارجویان تکفیری شنبه ۱۵ زن را به دلیل امتناع از ازدواج با اعضای داعش در پایگاه نظامی غزلانی اعدام کردند؛ این پایگاه در نزدیکی موصل قرار دارد.

مموزینی افزود تروریست‌های داعش در دو ماه گذشته بیش از ۳۰ زن عراقی را به دلیل امتناع از ازدواج با پیکارجویان به قتل رسانده‌اند.

هانا نوافیلی، سخنگوی سازمان «دیده‌بان دفاع از زنان آسیب‌دیده در عراق» ۱۸ جولای به خبرگزاری «المعلومه» گفت: «تروریست‌های داعش در فلوجه در ۶۹ کیلومتری غرب بغداد، به هفت زن تجاوز گروهی کرده و سپس آنها را به قتل رساندند.»

وزارت حقوق بشر عراق نیز ۱۶ دسامبر ۲۰۱۴ اعلام کرد تروریست‌های داعش دست کم ۱۵۰ زن، از جمله چند زن باردار را در استان انبار اعدام کردند؛ این زنان از ازدواج با تکفیری‌ها سر باز زده بودند.

وزارت حقوق بشر عراق افزود پیکارجویان این زنان را در یک گور دسته‌جمعی در فلوجه دفن کردند.

گروه تروریستی داعش از ژوئن ۲۰۱۴ عراق را آماج حملات خود قرار داده و مناطقی از این کشور را اشغال کرده است.

پیکارجویان تاکنون جنایات بسیاری علیه مردم عراق از جمله سنی، شیعه، کرد، مسیحی و ایزدی مرتکب شده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *