پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

اعدام بیرحمانه دختر بچه ۲ ساله توسط داعش + عکس

تروریست های داعش یک دختر ۲ ساله به نام “فاطمه عزام” را حین حمله به روستای “زاغنیه” واقع در ۴ کیلومتری شرق ناحیه “العباره” در آغوش پدرش به قتل رساند.

 اقدام غیرانسانی گروه تروریستی داعش در قتل دختر بچه ۲ساله در شمال شرق “بعقوبه” خشم گسترده مردم این کشور را برانگیخت.

%postname%
خشم گسترده در عراق به خاطر قتل “پرنده العباره”

به گزارش پایگاه اینترنتی “السومریه نیوز”، تروریست های داعش یک دختر ۲ ساله به نام “فاطمه عزام” را حین حمله به روستای “زاغنیه” واقع در ۴ کیلومتری شرق ناحیه “العباره” در آغوش پدرش به قتل رساند.
این اقدام شنیع خشم گسترده مردم درعراق را برانگیخت و مردم به طور گسترده در شبکه های ارتباط اجتماعی در استان “دیاله” به این اقدام تروریست ها واکنش نشان دادند، کاربران اینترنتی این کودک قربانی را گنجشک العباره نامیدند.
“عدنان ملا جواد” رییس شورای ناحیه العباره (واقع در۱۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) گفت: قتل فاطمه باعث خشم گسترده مردم و محکومیت شدید این اقدام شد.
“باسم حسن” فعال اینترنتی خاطرنشان کرد، اعدام فاطمه جنایتی بسیار هولناک است که نشانه اندیشه و عقیده باطل داعش است که تمام محرمات را نقض کرده و علیه بی گناهان جنایاتی شنیع مرتکب می شود.
وی از سازمان های بین المللی ثبت جنایات گروه های تروریستی علیه کودکان در دیاله را خواستار شد تا افکار عمومی جهان از جنایات این گروه تروریستی باخبر شود.
“عدنان حقی” دیگر فعال عراقی از رسانه های عربی، غیر عربی و محلی به خاطر پوشش ندادن این قتل که جنایتی هولناک علیه کودکان بی گناه است، انتقاد کرد.
مردم خشمگین با بستن راه های ارتباطی شمال شرق بعقوبه نسبت به رشد گروه تروریستی داعش و افزایش حملات این گروه به خانه های مردم که آخرین آن به کشته شدن فاطمه ۲ ساله و زخمی شدن ۳ غیر نظامی منجر شد، ابراز انزجار کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *