پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

اعتراف مرد مست به کشتن زن دومش

مرد ورشکسته که همسر دومش را در حال مستی خفه کرده بود، دیروز پای میز محاکمه ایستاد و اشک پشیمانی ریخت.

https://fa.shafaqna.com/media/2018/07/96-12-c13-343.jpg

به گزارش پرونده اتهامی، عصر بیست و هشتم دی ماه سال ۹۷، به دنبال کشته شدن یک زن ۳۶ ساله به نام بهاره در خانه اش، ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در محل جنایت حضور یافتند. بررسی های اولیه نشان می داد که بهاره خفه شده است. همسر ۴۳ ساله وی به نام بیژن که در محل جنایت حضور داشت، در همان بازجویی های نخست قتل همسرش را گردن گرفت و گفت: مست بودم که با همسرم درگیر شدم و در یک لحظه ناخواسته او را خفه کردم.

قاتل همسرکش، دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. سپس بیژن در جایگاه ویژه ایستاد و جرمش را گردن گرفت. وی گفت: من سال ها پیش ازدواج کردم و از همسر اولم که طلاقش داده ام صاحب یک پسر نوجوان هستم.

با پسرم در طبقه بالای خانه پدری ام زندگی می کردیم تا این که هشت سال پیش از طریق یکی از دوستانم با بهاره که آرایشگر بود، آشنا شدم. او قبلا ازدواج کرده و صاحب یک فرزند بود. من و بهاره با هم ازدواج کردیم و صاحب یک فرزند شدیم که حالا سه سال و نیمه است.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می ریخت، گفت: باور کنید من عاشق بهاره بودم و او را دوست داشتم. من فقط برای این که او را بترسانم تا ساکت شود، دستانم را دور گردنش گره کردم اما واقعا قصد کشتن او را نداشتم . در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *