پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

اعتراف داعش به شکست در لیبی

گروه تروریستی داعش با اعتراف به شکست خود در لیبی اعلام کرد: همه با داعش سر جنگ دارند اما سربازان خلافت به مناطقی که از آن اخراج شدند با قوت باز خواهند گشت.

این گروه تروریستی روز یکشنبه ویدیویی اجتماعی منتشر کرد و با اعتراف به شکست در لیبی وعده داد که حملات شدیدتری را در شهر سرت و سایر مناطق انجام دهد.
در این ویدیو یکی از اعضای گروه تروریستی داعش از سایر تروریست های عضو گروه خواسته است تا «ثابت قدم باشند و برای تحقق پیروزی دعا کنند.»
روز گذشته (شنبه) نیروهای هوادار دولت وفاق ملی لیبی اعلام کردند، در پی حملات جدید به مواضع داعش در شهر سرت موفق به پیشروی های تازه در اطراف مقر اصلی این گروه تروریستی شدند.
این نیروها در بیانیه ای خاطرنشان کردند که به دنبال این پیشروی ها، شمار زیادی از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و یک دستگاه خوروی متعلق به آنها نیز منهدم شد.
عملیات جدید پنجشنبه و جمعه گذشته در اطراف مجتمع «واگادوگو» مقر اصلی داعش در شهر سرت واقع در ۴۵۰ کیلومتری شرق طرابلس رخ داد.
نیروهای دولتی لیبی می کوشند با رساندن خود به این مجتمع و بیرون راندن داعش، شهر سرت را از این گروه تروریستی که از ژوئن سال ۲۰۱۵ شهر را تصرف کرده است، پس بگیرند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *