پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

اعتراض بهرام عظیمی به قانون مسابقه ادابازی

شب گذشته مسابقه ادابازی خندوانه با رقابت دو گروه (خوشحال شاد و خندان) و (وحید) از شبکه نسیم به روی آنتن رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته برنامه خندوانه میزبان دو گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) و گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی  (وحید) بود.

ابتدای برنامه خندوانه رامبد جوان درباره قوانین مسابقه ادابازی توضیح داد.

 مسابقه ادابازی

اعتراض بهرام عظیمی به قانون مسابقه ادابازی

در آغاز مسابقه، دو گروه به مدت سه دقیقه زمان داشتند، برای هم کری بخوانند. در این بخش کری خوانی سه دقیقه طول کشید بیشتر تماشاگران حاضر در استودیو به گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده رای دادند و آنها اولین امتیاز این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله اول، گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) ۲۱ امتیاز گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی(وحید) ۲۰ امتیاز کسب کردند.

این دو گروه با هیجان خاصی اجرا می کردند و توانستند امتیازهای نزدیکی  را کسب کنند و این موضوع هیجان مسابقه را بیشتر کرد.

در مرحله دوم ادابازی هر یک از گروه ها برای گروه مقابل کلماتی را طراحی کرده بودند، در این مرحله حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی  (وحید) هیچ کلمه ای را حدس نزدند. فقط گروه حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده به خاطر خطایی که داشتند یک امتیاز منفی گرفتند.

البته در مرحله دوم ادابازی هر دو گروه می توانند از امتیازهای مرحله قبل خود استفاده کنند.

امیر کربلایی زاده با هیجان خاصی  مسابقه ادابازی را دنبال می کرد.

در مرحله پایانی کلماتی در گوی قرار داده بودند و گروه ها می توانستند با امتیازهایی که از مرحله قبل آورده بودند زمان دریافت کنند و کلمات را حدس بزنند. دو گروه رقابت نزدیکی با هم داشتند در این مرحله قرار بود کلمه ای که درست حدس می زنند در گوی دیگر قرار دهند اما گروه وحید سه کلمه که حدس زدند را روی زمین انداخته بودند و جوان این سه کلمه را قبول نکرد. اما عظیمی و رحمتی  به این موضوع اعتراض کردند چرا که آنها نمی دانستند که از آنها امتیاز کم می شود به همین دلیل سه امتیاز به آنها برگشت.

با تلاش گروه رفیعی و کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) آنها ۳۶امتیاز و گروه جمال رحمتی و بهرام عظیمی (وحید)۳۵ امتیاز کسب کردند و گروه وحید فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانستند از این مرحله صعود کنند.

در نهایت حسین رفیعی و امیر کربلایی زاده(خوشحال شاد و خندان) با ۳۶ امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *