سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در خصوص وضعیت استراماچونی

باشگاه استقلال ضمن تشکر از زحمات استراماچونی و همکارانش، اعلام می‌کند که نسبت به تمامی بندهای قرارداد فی مابین با کادرفنی از زمان عقد قرارداد تاکنون پایبند بوده و تعهدات خود را انجام داده است.

پیش‌نویس خودکار

با وکیل استراماچونی در کشور قطر تماس حاصل و جهت حفظ قرارداد و رفع ابهامات موجود، اقدام گردید و به ایشان اعلام شد باشگاه استقلال به قرارداد خود به مدت دو سال با آقای استراماچونی پایبند است و حقوق معوقه استراماچونی قبل از موعد مقرر واریز شده بود ولی به علت مشکلات بانکی در حساب سرمربی محترم اعمال نگردیده است. در خصوص تقویت تیم و جذب بازیکنان در جلسه مشترک ضمن تبادل نظر اقدام خواهد شد.

متاسفانه با وجود این مکاتبات و مذاکرات تلفنی مکرر و مفصل، در روز یکشنبه ۱۷ آذر (۸ دسامبر) نامه‌ای از سه تن از وکلای استراماچونی واصل و در آن عنوان شده که به علت تاخیر در پرداخت‌ها و از آن مهم‌تر واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که منجر به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا شده، استراماچونی قادر به ادامه همکاری نیست.

به علت معضلات ناشی از تحریم‌ها، باشگاه استقلال فاقد حساب ارزی است. و حتی در صورت وجود حساب ارزی، با توجه به تحریم‌های ظالمانه امریکا،این باشگاه قادر به انجام هیچ تراکنشی با اروپا نیست و به ناچار در این مدت از حساب‌های خارج از کشور اقدام به انتقال وجه به حساب سرمربی محترم کرده است.

باشگاه استقلال طی مکاتباتی مکرر از سرمربی درخواست افتتاح حساب در کشور ترکیه را نمود. با این حال و با وجود تهیه بلیت و مهیا کردن مقدمات سفر ایشان و دستیارانش در روز بعد از بازی با سپاهان (یکشنبه ۱۰ آذر)، ایشان از سفر امتناع ورزید.
با توجه به مسائل مطرح شده، وکیل ایشان درخواست اصلی خود را تقلیل قرارداد استراماچونی از ۲ سال به یک سال را ارائه کرد!
در پی این درخواست عجیب، باشگاه استقلال ضمن مخالفت با تقلیل مدت قرارداد، اعلام نمود که حقوق معوقه در روز دوشنبه (۱۸ آذر) به حساب استراماچونی در پی برگشت حواله قبلی، مجددا واریز خواهد شد.

در این میان وکیل استراماچونی به یکباره درخواست واریز به یکی از حساب‌های ایشان در کشور جمهوری چک را نمودند.
مطابق مستندات، استراماچونی مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد نبوده و باشگاه استقلال کماکان قرارداد فی مابین را دارای اعتبار تلقی می‌کند و آماده حل و فصل مسائل در جلسه رودر رو و مانند سابق را دارد.

روز گذشته به دعوت هیات مدیره و مدیرعامل جلسه‌ای برای استراماچونی تدارک دیده شد که ایشان در این جلسه نیز حاضر نشدند.

جهت تنویر افکار عمومی، تمامی اسناد مربوطه بانکی و مکاتبات قابل انتشار خواهد بود.

متاسفانه تا بامداد امروز اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، تلاش‌های خود را در جهت برقراری ارتباط و گفت‌وگو با سرمربی از طریق تلفن همراه و حضور در محل سکونت ایشان، انجام دادند اما این ارتباط میسر نشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *