سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

اسیدپاشی به دختر و پسر تهرانی سرقرار

اسیدپاشی روی دختر و پسر جوان در پارک قلعه مرغی تهران پشت پرده عجیبی داشت.

پیش‌نویس خودکار

این فاجعه زمانی رخ داد که چهار جوان به جان هم افتادند و دست به اسید بردند.
گزارش تلخ
روز شنبه ۹ شهریور امسال، ماموران پلیس تهران از اسید پاشی روی یک دختر و پسر جوان داخل پارکی در منطقه قلعه مرغی مطلع شدند.
خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات و رازگشایی وارد عمل شدند و خود را به صحنه اسیدپاشی رساندند.
چشم در چشم
ماموران در پارک با انجام تحقیقات میدانی دریافتند مردم با شنیدن صدای سوختم سوختم دختری نوجوان و پسری ۲۸ ساله متوجه این اسیدپاشی شده اند.
شاهدان حادثه ادعا کردند دوپسر که از دوستان قربانیان اسیدپاشی بوده اند، با دیدن این صحنه خیلی سریع با اورژانس و پلیس تماس گرفته اند.
بدین ترتیب دو پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفتند . یکی از آن ها که از ناراحتی و نگرانی صدایش می لرزید و هنوز باور نداشت اسیدپاشی رخ داده باشد به ماموران گفت: دوستمان با دختر نوجوان در پارک سرگرم صحبت بود و ما چند قدم عقب تر از آن ها قدم بر می داشتیم که احساس کردیم دو جوان از پشت به سمت ما می آیند. با آن ها چشم در چشم شدیم و همین باعث شد تا بین ما چهار نفر درگیری رخ دهد.
پسر جوان ادامه داد: با دو پسر جوان درگیر بودیم که ناگهان آن‌ها مایعی را که در ظرف همراه داشتند، روی دختر و پسر جوان که در نزدیکی ما بودند ریختند و با فریادهای سوختم دوستانمان، دو پسر جوان پا به فرار گذاشتند.
تعقیب فراری ها
ماموران که در صحنه اسیدپاشی متوجه فرار دوجوان انتقامجو شده بودند، با دستور بازپرس پرونده به تحقیقات اطلاعاتی دست زده اند تا عاملان این اسیدپاشی را ردیابی کنند.
این درحالی است که با انتقال این دختر و پسر به بیمارستان پزشکان، همزمان با معاینه آن ها پی بردند که دختر نوجوان ۵ درصد و پسر جوان ۱۰ درصد دچار سوختگی اسیدی شده اند.
بنا بر این گزارش، بازپرس زمانی از شعبه ۶ دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره ۱۶ پلیس آگاهی را مامور کرده است تا اسیدپاش های فراری را دستگیر کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *