شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

استقلالی‌ ها ین خبر را نخوانند

استقلال خوزستان در حالی که قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران به عنوان یکی از نمایندگان در لیگ قهرمان آسیا حضور یافته، مشکلات مالی به دغدغه بزرگ آنها تبدیل شده است.

http://www.khabarvarzeshi.com/images/post/main/85292286.jpg

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان به عنوان قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران، به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و اکنون نیز با کسب عنوان دوم از گروه خود جمع شانزده تیم حاضر شده‌اند. با این حال مشکلات مالی باعث شده تا اخبار ناخوشایندی طی روزهای اخیر از قهر و اعتصاب و تمرین نکردن تا اتفاقات دیگر به گوش برسد و حتی شایعه عدم حضور آنها برابر الهلال نیز شنیده می‌شود. اما نکته جالبی که به بازیکنان این تیم توصیه می‌شود آن را نخوانند به خبری در خصوص پاداش قهرمانی بازیکنان الهلال به عنوان حریف امروز آنهاست؛

باشگاه الهلال عربستان با قهرمانی در جام پادشاهی این کشور پاداش ۴ و نیم میلیارد تومانی دریافت کرد. تیم الهلال عربستان که رقیب استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است، به خاطر قهرمانی در جام پادشاهی این کشور مبلغ ۵ و نیم میلیون ریال (تقریبا ۴ و نیم میلیارد تومان) پاداش دریافت کرد.

بنا به گزارش روزنامه الوطن عربستان باشگاه الهلال در این فصل ۳۱ میلیون ریال (معادل بیش از ۲۶ میلیارد تومان) درآمد داشته است. الهلال عربستان پنج‌شنبه شب در فینال جام حذفی عربستان مقابل الاهلی به پیروزی ۳ بر ۲ رسید و توانست قهرمانی را از آن خود کند.

باید دید استقلال خوزستان که توانسته تا به اینجا رقابت‌ها با عملکردی فوق العاده به عنوان نماینده ایران حضور یابد، برابر این حریف متمول چگونه کار خواهد کرد.  تیمی که علیرغم مشکلات مالی توانسته صعود افتخارآفرین به این مرحله داشته باشد و اکنون از نظر مالی فرسخ‌ها با حریف خود فاصله دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *