سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۱ قبل از ظهر به وقت تهران

استقبال پرشور هواداران تراکتوری از سرمربی جدید +تصاویر

هواداران تیم تراکتورسازی تبریز استقبال پرشوری از سرمربی جدید تیمشان به عمل آوردند!

تسنیم: سرمربی ترکیه‌ای و گزینه نهایی مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی بامداد امروز با استقبال پرشور هواداران این تیم وارد تبریز شد.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود سرمربی مد نظر سرخ‌پوشان ساعت یک بامداد وارد تبریز می‌شود، هواداران تراکتورسازی از ساعتی قبل در فرودگاه شهید مدنی تبریز حضور پیدا کردند، اما حضور ساغلام با تأخیر همراه بود و هوادارانی که برای استقبال از این مربی راهی فرودگاه شده بودند مدتی در فضای باز فرودگاه منتظر ماندند.

تراکتوری‌ها در این مدت تراکتورسازی و ساغلام را تشویق می‌کردند. از نکات قابل توجه استقبال هواداران تراکتورسازی از ارطغرل ساغلام حضور خانوادگی تعدادی از این هواداران در فرودگاه شهید مدنی تبریز بود.

ساغلام پس از ورود به تبریز قصد سخنرانی بین هواداران تراکتورسازی را داشت و برای لحظاتی نیز در جمع آن‌ها حضور پیدا کرد و به ابراز احساساتشان نیز پاسخ داد، اما به دلیل ازدحام نتوانست با تراکتوری‌ها صحبت کند.

از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با حضور ساغلام در تبریز جدا شدن این مربی از دستیاران خود هنگام خروج از سالن فرودگاه به منظور حضور در جمع هواداران بود. در همین حین همراهان ساغلام از درب دیگری به بیرون از سالن فرودگاه هدایت شدند.

تراکتوری‌ها از زمان ورود ساغلام به سالن تا خروج وی از فرودگاه به دنبال سلفی گرفتن و خوشامدگویی به این مربی بودند.

ساغلام پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان تراکتورسازی در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند.

استقبال پرشور هواداران تراکتوری از سرمربی جدید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *