جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

استراماچونی فسخ کرد

آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه  استقلال فسخ کردند.

آندره آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود مارکو کاسر، سباستین لتو و عمر دانسی به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

 

سفر زرینچه به مالزی لغو شد

قرار بود جواد زرینچه و محمد نوری‌فر امشب راهی مالزی شوند تا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیای فصل پیش رو شرکت کنند اما با توجه به اتفاقات رخ داده زرینچه راهی این سفر نخواهد شد.

با توجه به غیبت استراماچونی در تمرین امروز استقلال و احتمال اینکه این مربی در بازی فردا روی نیمکت ننشیند زرینچه در تهران باقی خواهد ماند و فردا از روی نیمکت هدایت موقت استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *