چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ قبل از ظهر به وقت تهران

ازدواج پسر ۱۹ ساله با زنی ۷۲ ساله / این زوج می خواهند بچه دار شوند!

ازدواج پسر ۱۹ ساله با نام گری با پیرزنی ثروتمند به نام آلمدا هاردویک با ۷۲ سال سن باعث تعجب و نارضایتی خانواده پسر شد!

این مادربزرگ ۷۲ ساله که اهل شهر مریویل در ایالت تنسی امریکا است می گوید عشق پاک و واقعی خود رادر این پسر ۱۹ ساله دیده است آن ها همدیگر را در مراسم خاکسپاری پسر ۴۵ ساله مادربزرگ دیده اند و عاشق هم شده اند و به تازگی نیز قصد دارند تا بچه دار شوند!

این در حالی است که پسر جوان برای ازدواج با این مادربزگ ۷۲ ساله با مخالفت های شدیدی از سوی اطرافیانش مواجه بود، برخی از اطرافیانش او را دیوانه خطاب می کردند.

اما او بی توجه به تمامی مخالفت ها مراسم ازدواج خود را با مادربزرگ ۷۲ ساله برگزار کرده و اینک با وجود گذشت ۳ سال از مراسم ازدواجشان، قصد دارند تا برای تحکیم روابط عاطفی شان بچه دار شوند!

گری می گوید، از نوجوانی علاقه بسیار به زنان مسن داشته است، و حتی پیش از آشنایی با خانم آلمدا با زنی ۷۷ ساله رابطه عاشقانه داشته است!

خانم آلمدا در خصوص همسر ۱۹ ساله خود می گوید، او را دیوانه وار دوست دارم! و بر این باورم که پس از سال ها انتظار به عشق واقعی خود رسیده ام!

انتشار تصاویری از مراسم ازدواج این دو در شبکه های اجتماعی واکنش های مختلفی را به همراه داشته است، اکثر کاربران این ازدواج را یک حماقت محض دانسته و عنوان کرده بودند این ازدواج دوامی نخواهد داشت!

https://img.anews.com/media/gallery/83087421/665131320.JPG

http://wrcb.images.worldnow.com/images/11317967_G.jpg?auto=webp&disable=upscale&width=800

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *