سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴ قبل از ظهر به وقت تهران

ازدواج و طلاق بازیگران معروف سینمای ایران از هدیه تهرانی تا نیکی کریمی و …

امروز آمار طلاق در کشورمان به طرز چشمگیری نسبت به دهه های گذشته افزایش یافته است، اما این پدیده در میان بازیگران بسیر بیشتر از قشرهای دیگر جامعه است. در این مطلب ازدواج و طلاق بازیگران معروف سینما و تلوزیون مورد بررسی قرار گرفته است. 

ازدواج و طلاق و ازدواج مجدد ظاهرا در بین بازیگران بیش از غیرهنرپیشه‌ها رواج دارد؛ در ادامه نگاهی می کنیم به ازدواج و طلاق بازیگران سرشناس کشورمان.

گزارش خواندنی از ازدواج و طلاق بازیگران سرشناس از هدیه تهرانی و نیکی کریمی تا...

ازدواج های مجدد بازیگران که گاه خبرساز می شود!
مجله دوستان : واقعیت این است که ازدواج و طلاق در میان سلبریتی‌ها آنقدر عادی شده که به قول معروف نمی‌دانی امروز که با زوجی بازیگر هم‌کلام شدی آیا فردا می‌توانی به زندگی مشترک آنها اشاره کنی یا نه!

محمدرضا شریفی‌نیا که در فیلم‌ها و سریال‌ها داشتن دو همسر برایش طبیعی است در زندگی واقعی همسر آزیتا حاجیان بود و حاصل زندگی مشترک آنها مهراوه و ملیکا شریفی‌نیاست که هر دو بازیگرند اما حاجیان چندین سال قبل از شریفی‌نیا جدا شد.
در زمان پخش سریال کلاه‌پهلوی که نام بازیگر جوانی به نام رز رضوی در تیتراژ این سریال دیده شد، خیلی‌ها گفتند او همسر شریفی‌نیاست و به همین دلیل توانسته در این سریال نقشی بگیرد.

شریفی‌نیا در آن زمان تکذیب نکرد و رضوی هم چیزی نگفت تا همین چند روز قبل که شریفی‌نیا حرفش را به میان کشید.

**باز همین چند روز قبل بود که مهتاب کرامتی بعد از گذشت‌ سال‌ها درباره زندگی مشترکش که به جدایی منجر شد با یک نشریه صحبت کرد و گفت که حاصل آن زندگی مشترک دختری است که با مادر زندگی می‌کند.
کرامتی قبل از این که به یکی از بازیگران معروف سینمای ایران تبدیل شود همسر بابک ریاحی، آهنگساز بود.

ریاحی بعد از جدایی از این بازیگر به آمریکا رفت و زمانی که فائقه اتشین معروف به گوگوش به لس‌انجلس رفت برای ترانه‌های او موسیقی ساخت.
کرامتی هم تاکنون چنان که از شواهد برمی‌آید ازدواج مجدد نکرده است! همانگونه که هدیه تهرانی بعد از جدایی از هومن بهمنش (فیلمبردار سینما) دیگر ازدواج نکرد.

**هر چند همان زمانی که هدیه تهرانی که سوپراستار مطلق سینمای ایران به شمار می‌آید با یک جوان گمنام ازدواج کرد خیلی‌ها متعجب شدند. این ازدواج البته فقط چند ماه دوام آورد!

**نیکی‌ کریمی هم در اوج شهرتش بعد از بازی در فیلم عروس با یک تاجر ازدواج کرد اما بعد از مدتی که مرد تاجر برای حضور کریمی مقابل دوربین اما و اگر به راه انداخت کریمی از او جدا شد و تاکنون ازدواج دومی از او در جایی به ثبت نرسیده است.

**لیلی رشیدی هم چند سالی است که از همسرش نیما بانکی جدا شده و ترجیح می‌‌دهد با پسرش زندگی کند.

**این تجربه را شقایق فراهانی هم دارد. او بعد از جدایی از همسر اولش دیگر ازدواج نکرد و آنچنان که از عکس‌های اینستاگرامش برمی‌آید با پسرش روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

**گوهر خیراندیش هم از بازیگرانی است که چند روز قبل درباره ازدواج مجدد صحبت‌هایی کرد.
این بازیگر پا به سن گذاشته که در شناسنامه‌اش نام مرحوم جمشید اسماعیل‌خانی به ثبت رسیده در گفتگویی عنوان کرد که تا دخترانش ازدواج نکنند، ازدواج مجدد نخواهد کرد.

**هدایت هاشمی هرچند بازیگر خوبی است اما سریال پایتخت و نقش اوس موسی بود که او را بین عموم مردم به شهرت رساند او قبل از این سریال همسر نگار عابدی بود.
دو بازیگر که کار خود را با بازیگری تئاتر شروع کرده بودند و چنانکه از شواهد برمی‌آمد زندگی خوبی داشتند اما به یکباره خبر رسید که آنها از هم جدا شده‌اند، البته بعد از پخش سریال پایتخت.
هدایت هاشمی اما خیلی زود ازدواج مجدد کرد اما نگار عابدی فعلا دارد حوزه بازیگریش در سینما، تئاتر و تلویزیون را گسترش می‌دهد.

**سیما تیرانداز بعد از جدایی از ناصر هاشمی (برادر مهدی هاشمی) با مجید جوزانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر است.

ناصر هاشمی هم ازدواج مجدد کرده است. مهدی هاشمی اما سال‌هاست با گلاب آدینه زندگی می‌کند، آنها دختری به نام نورا دارند که همسرش کارگردان سینماست و سیاوش اسعدی نام دارد.

**حدود یک ماه قبل بود که هومن سیدی از خانواده جدیدش رونمایی کرد! از همسر دوم و دخترش! اما همسر سابق او، آزاده صمدی همچنان مجرد مانده و در عوض فعالیت‌های بازیگریش را گسترش داده است.

**ازدواج بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هم زیاد دوامی پیدا نکرد! آنها که خیلی عاشقانه با هم ازدواج کردند در سکوت از هم جدا شدند و انچنان که از ظواهر امر برمی‌آید هنوز هیچکدام ازدواج مجددی را در شناسنامه ثبت نکرده‌اند.

**حسین پاکدل برادر بزرگ مهدی هم بعد از همسر اولش که حاصل آن یک دختر است با عاطفه رضوی ازدواج کرد، ازدواجی که خوشبختانه هنوز ادامه دارد.

**چند هفته پیش که خبر ازدواج چندمین باره ناصرمحمدخانی منتشر شد خیلی‌ها او را با رامبد جوان مقایسه کردند و به شوخی گفتند که این دو نفر قرار است رکوردار ازدواج مجدد شوند؛ رامبد جوان نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان را به عنوان همسر در شناسنامه خود دارد.

**امین زندگانی هم از آن‌هاست که رسما دو همسر اختیار کرده است. اولی مینا لاکانی نام داشت که بازیگر بود از ایران رفت و دومی الیکا عبدالرزاقی است که او هم بازیگر است.

**رضا رویگری مدتی است که دچار عارضه سکته شده و تقریبا زمین‌گیر شده است شاید همین باعث شد که همسر جوانش در محافل گوناگون دیده شود. خانمی که بازیگر نیست البته مشخص هم نیست که همسر چندم رضا رویگری است.

**ابوالفضل پورعرب هم از بازیگرانی است که نامش در فهرست مردان چند همسر قرار می‌گیرد. او بعد از بازی در فیلم عروس و شهرتی که کسب کرد از همسر اولش جدا شد.
در فیلم زندانی ۷۰۷ با آنا نعمتی آشنا شد و با او ازدواج کرد، حاصل این ازدواج که ادامه پیدا نکرد، یک دختر است.

پورعرب بعد از نعمتی باز هم ازدواج سومی را به ثبت رساند اما نعمتی همچنان با دخترش زندگی می‌کند.

**چندین سال قبل وقتی خبر آمد که فریبرز عرب‌نیا با آتنه فقیه نصیری ازدواج کرده است همه متعجب شدند، دو روحیه کاملا متفاوت چگونه می‌توانستند زیر یک سقف زندگی کنند؟ و ازدواج آنها دوام چندانی نیاورد. عرب نیا البته بعد از جدایی از فقیه‌نصیری با یک ازدواج دیگر باز هم ملت را غافلگیر کرد؛ زنده‌یاد عسل بدیعی همسر دوم او شد.

آنها صاحب پسری به نام جانیار شدند. اما بعد از دو سه سالی این ازدواج هم به طلاق منجر شد. آتنه فقیه نصیری ازدواج نکرده و عسل بدیعی هم تا زنده بود با پسرش زندگی ‌می‌کرد.

**حسین محب‌‌اهری در تجربه اولش با فرحناز منافی‌ظاهر ازدواج کرد. هر دو بازیگر بودند و صاحب پسری به نام اسد شدند اما بعد از چند سال طلاق گرفتند و هر کدام دوباره زندگی مشترکی را تشکیل دادند اما نه با بازیگر!

**فریبا نادری هم به تازگی ازدواج مجدد کرده است. او زمانی که همسر زنده‌یاد مسعود رسام شد، بازیگر نبود و تصمیم هم نداشت بازیگر شود اما بعد از فوت رسام بازیگر شد و به تازگی با مردی به نام مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است از نکات جالب این ازدواج این بود که نادری مدعی شد همسر دومش اصلا نمی‌دانسته که او بازیگر است!

**رویا تیموریان هم از بازیگرانی است که دو ازدواج را به ثبت رسانده است. همسر اول او مدنی نامی بود که مدیر تولید سینما بود و حاصل این ازدواج دو دختر بود.

در ازادواج دوم ام همسر مسعود رایگان شد که بعد از بازی در فیلم خاموشی دریا از سوئد به ایران آمد و با تیموریان ازدواج کرد و ماندگار شد و به یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران تبدیل شد.

**اما در میان بازیگران زن که ازدواج مجددشان پر سروصدا شد باید به بهاره رهنما اشاره کرد که بعد از جدایی از پیمان‌ قاسمخانی با یک مرد تاجر ازدواج کرد و آنقدر از مراسم عروسی و ماه ‌عسل و بعد از ماه‌عسل عکس منتشر کرد که همه را غافلگیر و متعجب کرد که این همه اطلاع‌رسانی آیا لزومی دارد؟

زندگی‌های پایدار سلبریتی‌های قدیمی

هرچقدر بازیگران معروف و جوان با پدیده‌ چند همسری و طلاق روی خوش نشان می‌دهند، بازیگران قدیمی ترجیح می‌دادند و می‌دهند که به همسر اول خود وفادار بمانند.

بازیگرانی مانند استاد عزت‌الله انتظامی، پرویز پرستویی، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، ثریا قاسمی و… زنده یاد داوود رشیدی هم سال‌های زیادی در کنار همسرش احترام برومند زندگی کرد.

منبع: Fardanews.com

 

ازدواج و طلاق بازیگران معروف سینمای ایران از هدیه تهرانی تا نیکی کریمی و …

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *