شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی مسعود شجاعی

مسعود شجاعی بازیکن خوش تکنیک تیم ملی فوتبال کشورمان، که سابقه بازی در لیگ اسپانیا را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، امروز به جرگه متاهلین پیوست و ازدواج کرد.

شجاعی که بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا در فصل هجدهم به لیگ برتر بازگشته و پیراهن تراکتورسازی را بر تن کرده، در جام ملت‌ها در لیست تیم ملی حضور داشت اما موفق به دستیابی عنوانی نشد و با شکست برابر ژاپن از این رقابت‌ها حذف شد.

مسعود خان شجاعی متولد ۱۹ ام خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در شیراز می باشد، وتبال را از محلات و مدارس شیراز شروع کرد. او که دو برادر و یک خواهر دارد، سال ۱۳۷۸ در ۱۵ سالگی راهی صنعت نفت آبادان شد.

شجاعی ظرف یک سال توجه استعدادیاب‌های سایپا را به خود جلب و سال ۱۳۷۹ به تیم جوانان سایپا پیوست، در حالی که هنوز می‌توانست برای نوجوانان هم بازی کند. مسعود شجاعی تا سال ۱۳۸۱ در سایپا بود و در این سال برای داشتن فرصت بازی در سطح بزرگسالان به صنعت نفت برگشت.

سال بعد شجاعی وارد فهرست نارنجی‌ها برای لیگ سوم حرفه‌ای (۸۳–۸۲) شد شجاعی از سایپا به تیم ملی رسید و بعد جام جهانی راهی باشگاه شارجه امارات و آ.ا. ک آتن یونان شد. کاپیتان مسعود شجاعی هم‌اکنون عضو تیم تراکتورسازی تبریز است و عضو در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد. شجاعی معمولاً در نقش بازیکن میانی و هافبک راست بازی می‌کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *