سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۲ قبل از ظهر به وقت تهران

ازدواج جنجالی دختر میلیاردر با پیشخدمت! +عکس

دختر یک میلیاردر پس حضور در یک جشن با پیشخدمت اشتباه گرفته شد، اما این ماجرا پایانی غیرمنتظره داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان:دختر جوان روس به نام “irina” که فرزند میلیارد معروف”Alexander chigirinskaya” است پس از حضور در یک مهمانی مجلل با درخواستی از سوی پسری پولدار مواجه شد که اصلا برایش خوشایند نبود.

این پسر که ثروت او نیز سر به میلیارد‌ها می‌زد به محض دیدن دختر نامبرده با تصور اینکه یک پیشخدمت مقابلش ایستاده، مقابل تمامی میهمان‌ها از او درخواست یک لیوان آب کرد، اتفاقی که پایانی بسیار دور از انتظار داشت.

پس از بیان این درخواست و واکنش دختر میلیاردر که پدرش از ساختمان ساز‌های مشهور است، جوان ثروتمند از تقاضا و اشتباه بزرگ خود بسیار شرمنده شد، اما ماجرا به همینجا ختم نشد.

این پسر که دلش پیش دختر روس جا مانده بود مجدد به سراغش آمد و از او درخواست ازدواج نمود، پس از مطرح شدن این تقاضا و قبول آن از سوی دختر، جشنی مجلل با هزینه ۱.۲ میلیون پوند به راه افتاد، از هزینه‌های این مراسم می‌توان به لباس عروس ۱۶۵۰۰۰ پوندی که طراح آن، شهروند لبنانی مشهور بود یا غذا‌های رنگارنگ و متنوع که ۳۵۰۰۰۰ پوند برای آن پول خرج شد، اشاره کرد. کیک بسیار مجلل و کیف دستی ۶۰۰۰ پوندی عروس از دیگر موارد خبرساز این جشن بود. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *