پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

ازدواج بازیگر نقش ستایش با سام درخشانی در برزیل +عکس

مجله انلاین دوستان :  این دو بازیگر نرگس محمدی ( ستایش ) و سام درخشانی که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج و دارا و ندار و مجموعه پژمان با بازی پژمان جمشیدی این مسیر را ادامه داده‌ است

ازدواج بازیگر نقش
ازدواج بازیگر نقش ستایش با سام درخشانی در برزیل +عکس

نرگس محمدی نیز زاده ی ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران است و به گفته خود وی در یک برنامه تلویزیونی اصالتی سرابی دارد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش ستایش (مجموعه تلویزیونی) نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. سلام . آقا کسی نیست از این بازیگر ها به طور رسمی بپرسه با پول ملت توبرزیل چکار می کردید که اونقدر پر رو شدید و هیچ کس به شما کار نداره و می رید اونجا با هم گل می گید و گل می شنوید و با هم ازدواج می کنید . کو مسول بیت المال که دم از حق میزنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *