چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

ازار و اذیت دخترجوان توسط پدر شیطان صفت +تصاویر

ماجرای دختر اتریشی که به مدت ۲۴ سال تمام در اسارت گاه پدر شیطان صفتش مورد ازار و اذیت های وحشیانه قرار گرفته بود برای بار دیگر در رسانه های مطرح شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، در سال ۲۰۰۸ میلادی پرونده ” فریتزر ” یکی از جنجالی ترین پرونده های ازار و اذیت اتریش شناخته شد .

مرد اتریشی به نام جوزف فریتزر دخترش الیزابت را به مدت ۲۴ سال در خانه اش حبس کرده و بارها مورد ازار جنسی قرار داده بود

اکنون با گذشت سالها این دختر که خود زنی ۵۱ ساله است با هویت ناشناسی در اتریش به همراه فرزندانش زندگی می کند .

به گفته روانشناسان ” چوزف ” خود فرزند یک رابطه نامشروع بوده و در دوران کودکی اش به شدت به خاطر  این موضوع زجر کشیده و به این ترتیب عقده های درونی اش را با آزار دخترش هویدا کرده است.

دختر وی زمانی از دست پدر روانی اش نجات یافت که بی هوش در ساختمان پدربزرگ و مادربزرگش پیدا شد و به بیمارستان منتقل گشت .

پلیس با انتشار اطلاعیه‌هایی خواستار مراجعه مادر این نوجوان شد و سرانجام با دریافت اطلاعاتی محرمانه و ناشناس موفق شد مادر او را در نزدیکی بیمارستان پیدا کنند. مادر که مقامات او را «الیزابت» معرفی کرده‌اند به افسران پلیس گفته بود که به تازگی و بعد از ۲ دهه حبس توسط پدرش آزاد شده‌است.

وی اظهار کرد: در ۲۸ اوت ۱۹۸۴، پدرش او را با دادن داروی آرام‌بخش به وی دستانش را بسته است و در اتاقی در زیرزمین خانه آن‌ها زندانی کرده‌است. فرانتز پولتزر رئیس اداره تحقیقات جنایی اتریش در گفتگو با تلویزیون  آسوشیتدپرس گفت: این زن رمزهایی را برای یافتن اتاق مخفی محل حبس وی داده و پلیس موفق به کشف این مکان شده است.

 

“هایدی کاستنر” دکتر روان پزشک گفت: ” مصاحبه با این مجرم نشان داد که خود نیز به شدت بیمار بوده و در تمام این سالها عقده های روحی و روانی اش را بر سر فرزند خود خالی کرده است . او از تسلط داشتن بر زنان لذت می برده و این حالت یک نیاز احساسی بوده که متهم همواره داشته است .

 

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز
ازار و اذیت دخترجوان توسط پدر شیطان صفت +تصاویر

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث, حوادث روز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *