سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۱ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای معلم اخراجی درباره قاتل نقابدار +عکس

معلم اخراجی ادعا کرد یک مرد ناشناس که صورتش را پوشانده بود دست به قتل دوستش زده است .

پیش‌نویس خودکار

عصر ۲۱ تیر سال ۹۷ جسد خونین یک مرد ۳۵ ساله  در خانه اش در پیشوای ورامین پیدا شد. بررسی ها  نشان می داد این مرد با فرو رفتن یک جسم نوک تیز در گلویش کشته شده است. پلیس به تحقیق  پرداخت و دریافت قربانی آخرین بار با یکی از دوستانش به نام میلاد قرار ملاقات داشته است.
میلاد ۳۵ ساله که معلم اخراجی بود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.
وی گفت: من دبیر بودم اما به خاطر اعتیادم بیکار شدم . همسرم رهایم کرده بود و شرایط روحی بدی داشتم تا این که کیوان که دوست صمیمی ام بود از من خواست با هم در یک کار مشارکت کنیم و بار دیگر زندگی ام  را سروسامان دهم.  من برای صحبت کردن با کیوان به خانه او رفته بودم اما  او یک باره از تصمیم اش منصرف شد و گفت نمی خواهد با من شراکت کند. من که آن روز شیشه کشیده بودم و حالت طبیعی نداشتم عصبانی شدم و در اوج خشم میخی را که روی میز بود در گلوی کیوان فرو کردم .
به دنبال اعتراف های مرد خشن و بازسازی صحنه جرم،وی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه اولیای دم  برای وی حکم قصاص خواستند .
وقتی میلاد در جایگاه ویژه ایستاد اتهام قتل را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد.
وی گفت: من دوستم را نکشتم .میخی را که روی میز بود دیدم اما من آن را در گلوی مقتول فرو نکردم .من و کیوان در حال صحبت کردن درباره شراکت بودیم که یک مرد ناشناس که صورتش را پوشانده بود وارد خانه کیوان شد. مرد ناشناس با کیوان درگیر شد و من از ترس  فرار کردم و به اتاق خواب  رفتم اما وقتی از اتاق بیرون آمدم متوجه شدم کیوان کشته شده است .
در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده حکم صادر کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *