شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

ادبیات عجیب «کیانوش» در روزهای تلخ ایران

در حالی که موج چهارم کرونا با روندی صعودی کشورمان را در بر گرفته کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حساب توئیتری‌اش با ادبیاتی عجیب به انتقاد از پروازهای هند و امارات پرداخته است.

آقای جهانپور در حساب توئیترش نوشته: روم به دیوار، روم به دیوار، جسارت نباشه، بی ادبی نباشه، به کسی برنخوره، عفو بفرمایید، جسارتا یه نگاهی به آنچه در هند می‌گذرد بیندازید و پروازهای هند و امارات. ته رودخانه در خدمت هستیم … .

اشاره او به سخنان سعید نمکی وزیر بهداشت در چهارم اسفند ۹۹ است که گفته بود: منِ وزیر خبر ندارم چه کسی از مرز تردد می کند. من شده ام زخمی و جنازه جمع کنِ ته رودخانه. به جای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مردشورخانه.

این اظهارات و ادبیات خاص کیانوش جهانپور با اعتراض کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این اولین‌بار نیست که کیانوش جهانپور، از بازوهای رسانه‌ای وزارت بهداشت در اطلاع‌رسانی کرونا با ادبیات نامناسبش موجب نگرانی و اضطراب مردم می‌شود. وی پیش‌تر هم در موضوع واکسن و در پاسخ به اعتراض یک کاربر به کیفیت واکسن ایرانی گفته بود «شما نزن! اجباری نیست.»

روزهای سختی در مبارزه با کرونا در ایران در حال سپری شدن است. سردرگمی مراکز تصمیم‌گیری که همین ماجرای ممنوعیت پروازهای هند یکی از آنهاست به اندازه کافی مردم در معرض خطر را نگران کرده است. در این میان معلوم نیست این ادبیات عجیب از سوی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است موجب حفظ آرامش مردم شود یا اضطراب و نگرانی بیشترشان!

ادبیات عجیب «کیانوش» در روزهای تلخ ایران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *