چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

ادامه بارش ها و باز هم هشدار سیلاب

معاون امداد و نجات هلال احمر : امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک در استان‌های درگیر با حضور ۳۴ تیم امدادی متشکل از ۱۱۶ امدادگر ادامه دارد، تاکنون ۵۲۴۰ نفر امدادرسانی شدند و ۷۷ نفر نیز به مناطق امن انتقال یافتند.

در ادامه فعالیت سیستم بارشی حاکم برکشور در مناطقی از استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان واز امشب در سیستان وبلوچستان بارشها ادامه خواهد داشت و بروز سیلاب در این مناطق دور از انتظار نیست.

فردا سه شنبه عصر این موج بارشی کشور را ترک خواهد کرد، اما پنج شنبه شاهد ورود سیستم بارشی جدیدی از شمال غرب کشور خواهیم بود.

در اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

علاوه بر اینکه از امشب در شمال‌غرب و غرب کشور از میزان ابرها کاسته خواهد شد که در نتیجه شاهد کاهش دما در این مناطق خواهیم بود.
اما بارش‌ها امروز در برخی استان از جمله چهار محال و بختیاری، کهگیلوی و بویر احمد و لرستان باعث آبگرفتگی برخی مناطق شد و در ارتفاعات بارش برف روی داد که مسدود شدن جاده خرم آباد به بروجرد را در پی داشت.

در همدان هم چند محور مواصلاتی بعلت بارش برف با اختلال تردد مواجه شد.

پلیس راهور با اشاره بارانی و برفی بودن اغلب راههای کشور، به رانندگان توصیه کرد درصورت امکان سفر خود را و روزهای دیگر موکول کنند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *