سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

ادامه اختلافات استراماچونی با باشگاه استقلال

اگر چه مسئولان استقلال از جمله امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استعفای استراماچونی را تکذیب کرده‌اند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد اختلاف استراماچونی با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. این اختلافات به موارد زیادی بازمی‌گردد از جمله بحث نقل و انتقالات، نبود امکانات ابتدایی و … .

این در حالی است که برخی‌ها اختلاف استراماچونی و باشگاه استقلال را به میلیچ بازیکن کروات مدنظر استراماچونی ارتباط داده بودند اما اختلافات طرفین به این مسئله خیلی ارتباط ندارد.

استراماچونی با فردی به نام امیر سلطانی که این روزها در باشگاه استقلال به صورت مسکوت کارش را انجام می‌دهد، اختلاف زیادی پیدا کرده است. این شخص که مشخص نیست با چه عنوانی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کند، وعده‌هایی به استراماچونی داده بود. این دو امروز با یکدیگر نشست داشتند اما جلسه طرفین بی‌نتیجه به پایان رسید.

استراماچونی در تازه‌ترین موضع‌گیری خود به باشگاه استقلال اولتیماتوم داده که اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد در یکی دو روز آینده ایران را ترک می‌کند و هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نخواهد کرد و همه چیز را به وکیلش می‌سپارد.

در صورتی که اختلاف استراماچونی و استقلال حل نشود، بحران بزرگی در آستانه آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر گریبانگیر آبی‌پوشان خواهد شد و حتی وزارت ورزش و جوانان را با یک چالش جدی روبه‌رو خواهد کرد.

/تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *