پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

اخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از بازی با چین

تمرین تیم ملی پیش از بازی با چین برگزار شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با چین در تهران برگزار شد.

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال پیش از اعزام به چین برای برگزاری دومین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۱۰۸ روسیه در منطقه آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در این تمرین که پس از دیدار شب گذشته با قطر برگزار شده بود، بازیکنانی که مقابل این تیم به میدان رفته بودند به زمین تمرین نیامدند و راهی استخر و انجام تمرینات ریکاوری شدند.

اما بازیکنان ذخیره و نمکیت نشین در دیدار با عنابی ها ابتدا به صجبت های کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) گوش دادند و سپس زیر نظر مربی بدنساز دور زمین دویدند و بدن های خود را گرم کردند.

سپس بازیکنان با پوشیدن کاورهای سبز، آبی و نارنجی به سه گروه تقسیم شدند و فوتبال تحت فشار را به اجرا گذاشتند. دو دروازه بان نیمکت نشین ایران مقابل قطر نیز به طور جداگانه زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) تمرین کردند.

طبق گفته دکتر شهاب، وضعیت اشکان دژاگه که در جریان دیدار با قطر مصدوم شده بود، در ساعات آینده اطلاع رسانی می شود. محمدرضا ساکت و افشین پیروانی نیز از ابتدا نظاره گر تمرین تیم ملی بودند و با گذشت حدود ۳۰ دقیقه از تمرین، مهدی تاج و حسین هدایتی نیز به تمرین آمدند و در کنار پیروانی و ساکت نشستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *