جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

اخبار کوتاه از استقلال / بازگشت جپاروف تکذیب شد …

 

طلب سایر استقلالی‌های طلبکار هم پرداخت می‌شود

مسئولین باشگاه استقلال توانستند رضایت جمعی از طلبکاران شان که در AFC طرح دعوی کرده بودند را جلب کرده تا فعلا با خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه نباشند.

مسئولین این باشگاه همچنین در نظر دارند تا در فرصتی مناسب با آن دسته از طلبکاران شان که شکایت خود را در AFC طرح نکرده‌اند هم به مرور زمان تسویه حساب کرده تا رفته رفته بدهی‌های انباشته این باشگاه از بین برود.

 

بازگشت جپاروف به استقلال تکذیب شد

در حالی که گفته می شود سرورجپاروف بازیکن فصل گذشته استقلال از نیمکت نشینی در تیم “جتیسو “ناراضی است و قصد بازگشت به استقلال را دارد، اما یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب خبر بازگشت این بازیکن گفت:چنین موضوعی صحت ندارد و جپاروف به استقلال باز نمی‌گردد.

 

پرتماشاگرترین بازی

بر اساس گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۷۸ هزار و ۱۱۶ تماشاگر شاهد برگزاری مسابقه حساس استقلال ایران و السد قطر بوده اند که پرتماشاگرترین بازی این مرحله به شمار می رود.

 

فرصت دوباره AFC به استقلال و پرسپولیس

دیروز آخرین زمان برای ارسال مجوز مدارک حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نتوانستند مدارک خود را کامل کنند. در حالی که آنها بسیار نا امید بودند کمیته حرفه ای سازی ایران توانست یک هفته دیگر هم از Afc زمان بگیرد.

بدین ترتیب دو باشگاه تا روز جمعه هفته آینده زمان دارند تا به پرونده های مالی خود رسیدگی کنند. در حال حاضر آنها درگیر چند پرونده مهم و نسبتا پیچیده هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *