سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

دماوند یکی از سرسبزترین و خوش آب و هواترین مناطق دیدنی اطراف تهران است که برای اوقات فراغت بی شک یکی از بهترین مقاصد به شمار می رود. در شهرستان دماوند تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف مشاهده می شود و تا هر گردشگر با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه را در این شهرستان انتخاب کرده و خاطرات خوشی را در مدت اوقات فراغت برای خود رقم بزند. در ادامه با لوکس ویلا میخواهیم شما را با انواع ویلا و همچنین بهترین راه اجاره ویلا در دماوند بیشتر آشنا کنیم.

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

چرا دماوند به مقصدی محبوب برای تفریحات آخر هفته پایتخت نشین ها تبدیل شده است؟

شهرستان دماوند در شرق تهران قرار دارد و به لطف ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا، همواره شاهد آب و هوایی دلنشین در این منطقه هستیم. در روزهای گرم تابستان و زیر آفتاب سوزان، هوای دماوند بسیار دلنشین و خنک می باشد اما از طرف دیگر، با شروع شدن فصل پاییز، هوای شهرستان دماوند بسیار سرد و سوزناک خواهد شد.

همچنین در کنار هوای دلنشین، دماوند از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است که در تمام روزهای سال، جذاب بودنش را به رخ گردشگران میکشاند. اگر هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی هستید، بازدید از جاذبه های گردشگری دماوند خالی از لطف نیست.

چرا برای اجاره ویلا در دماوند به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در دماوند همواره تنوع بالایی از انواع ویلا و اقامتگاه را در این شهرستان ارائه می دهد تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. همچنین لوکس ویلا با حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت ها، مسیر اجاره ویلا در دماوند را توانسته برای گردشگران بسیار آسان کند.

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا ارزان در دماوند

بخش قابل توجهی از گردشگرانی که دماوند سفر می کنند، طبیعت گردان و کوهنوردان هستند. این دسته از گردشگران معمولاً اهمیت چندانی به اقامتگاه نداده و به دنبال ارزان ترین ویلاهای دماوند هستند تا بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده برای سفر را صرف طبیعت گردی کنند. اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید خوب است بدانید در دماوند سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه و همچنین ویلاهای عادی به وفور یافت می شود که از امکانات مطلوب درکنار هزینه معقولی برخوردار هستند.

یکی از نکاتی که در خصوص اجاره روزانه ویلا در دماوند باید بدانید این است که تمامی ویلاها و اقامتگاه های منطقه، در طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه از نرخ اجاره روزانه ثابتی برخوردار هستند که با توجه به موقعیت و شرایط، متغیر خواهد بود اما این رقم در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و همچنین ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه افزایش محسوسی را تجربه خواهند کرد لذا لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر در ایام خاص سال میخواهید به دماوند سفر کنید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا در دماوند از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید.

اجاره ویلا استخردار در دماوند

همانند سایر مناطق گردشگری اطراف تهران، ویلاهای استخردار در دماوند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و گردشگران برای اجاره ویلا استخردار در دماوند، به لطف تقاضای بالا می بایست هزینه به مراتب بیشتری نسبت به سایر اقامتگاه ها پرداخت کنند. ویلاهای استخردار دماوند در نیمه اول سال از استخرهای آبسرد برخوردار هستند و همچنین گردشگران در ۶ ماه نخس سال به سراغ ویلاهای استخر روباز می روند تا از طبیعت زیبا و هوای دلنشین در کنار آبسرد زیر آفتاب سوزان بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

اما با شروع شدن فصل پاییز، شرایط کاملاً تغییر خواهد کرد. در نیمه دوم سال، دماوند وارد روزهای سرد و برفی خود می شود و ویلاهای استخردار، جای خود را به ویلاهای استخر آبگرم می دهند. اگر در نیمه دوم سال به دنبال اجاره ویلا استخر آبگرم در دماوند هستید، این نکته را در نظر داشته باشید در این ایام نه تنها تقاضا برای اجاره این دسته از ویلاها افزایش می یابد، بلکه برخی از ویلاها بنا به دلایل مختلف استخرهای خود را غیر فعال می کنند که تاثیر قابل توجهی بر روی نرخ اجاره روزانه ویلا در دماوند می گذارد.

اجاره ویلا در دماوند با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا در آبسرد دماوند

دماوند دارای بخش های مختلفی است که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. منطقه آبسرد دماوند یکی از لوکس ترین و جذاب ترین مناطق دماوند هستند و گردشگران همواره می توانند بهترین ویلاهای دماوند را در این منطقه پیدا کنند. برای اجاره ویلا در آبسرد دماوند این نکته را در نظر داشته باشید به دلیل محبوب بودن منطقه در میان گردشگران بخصوص در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

لوکس ویلا تمام ویلاهایش در دماوند را با رعایت پروتکل های بهداشتی اجاره می دهد

امروزه که شاهد حضور کرونا در تمام نقاط کشور هستیم، یکی از دغدغه های گردشگران در سفر به دماوند و سایر نقاط اطراف تهران، حضور کرونا در ویلای اجاره شده است اما لوکس ویلا همواره تمامی ویلاها و اقامتگاه هایی که اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مود مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران با اجاره ویلا در دماوند از سایت لوکس ویلا، دیگر هیچ نگرانی از بابت حضور کرونا نداشته باشند. همواره می توانید جهت رزرو ویلا در دماوند با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *