پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

اتاق مخصوص آرایش برای ملانیا ترامپ در کاخ سفید!

ارایشگر مخصوص ملانیا ترامپ، بانوی اول امریکا ، در مصاحبه با یک مجله امریکایی، از ایجاد یک اتاق مخصوص ارایش در کاخ سفیدخبر داده است.

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2016/11/melania-trump-amazing-ir-13.jpg

 ملانیا ترامپ، ‌بانوی اول آینده آمریکا کمتر اظهاراتی درباره برنامه‌هایش برای آینده‌ داشته اما در یک مصاحبه جدید، آرایشگر او افشا کرد که دستکم یکی از تغییراتی که ملانیا در کاخ سفید ایجاد می‌کند، اختصاص یک اتاق برای آرایش مو، صورت و لباس است. نیکول بریل، آرایشگر ملانیا ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله “استایلیش” گفته است که یک اتاق “آرایشی” برای ساکنان جدید کاخ سفید در نظر گرفته شده است.
بریل در این باره توضیح داد: ملانیا اتاقی با بهترین نورپردازی می‌خواهد که شغل ما را به عنوان یک گروه خلاق تسهیل می‌کند.

بریل از ارائه جزئیات بیشتر درباره ویژگی‌های این اتاق غیر از نورپردازی فوق حرفه‌ای آن خودداری کرد. بریل که اکنون بیش از ۱۰ سال آرایشگر ملانیاست توضیح نداد که این اتاق دقیقا کجای کاخ سفید قرار خواهد داشت. با این حال گفته می‌شود که ملانیا ترامپ پس از روی کار آمدن همسرش تنها در آخر هفته‌ها و تعطیلات برای گذراندن زمان با ترامپ به کاخ سفید خواهد آمد.

او از اواخر نوامبر روشن کرد که بانوی اول از راه دور خواهد بود چراکه می‌خواهد پسر ۱۱ ساله‌اش دوران مدرسه‌ را در نیویورک به پایان برساند و بعد به واشنگتن برود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *