سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

ابراز پشیمانی طرفداران ترامپ از رای دادن به او

www.dustaan.com-ابراز پشیمانی طرفداران ترامپ از رای دادن به او

به نقل از سازمان خبری آمریکایی «راو استوری»، این افراد گفتند که در انتخابات میان دوره ای کنگره در سال ۲۰۱۸ از دمکرات ها حمایت خواهند کرد.

«آنتونی مایلز» یکی از هواداران پیشین ترامپ گفت که از رئیس جمهوری به دلیل گرفتاری در رسوایی فسادهای مالی به شدت ناامید شده است.

وی با یادآوری اینکه ترامپ خود را در میان گروهی شیاد احاطه کرده است، از رئیس جمهوری آمریکا به عنوان دیکتاتوری در کاخ سفید نام برد.

«رائول بلوخرا» دیگر حامی پیشین ترامپ نیز از سیاست دولت کنونی آمریکا در قبال روسیه به عنوان سیاستی متناقض یاد کرد و گفت که به نظر می رسد دولت تحریم ها علیه کرملین را به رغم خواست ترامپ، تنظیم می کند. وی افزود: مطمئن نیستم که اکنون چه کسی کشور را اداره می کند.

«استفانی مارتین» یکی از هواداران جمهوریخواهان آمریکا نیز ضمن ابراز شرمساری از حمایت از ترامپ گفت :از این مساله که وی در مقام رئیس جمهوری همچون زمان نامزدی در انتخابات، به تفرقه افکنی ادامه می دهد، پریشان خاطر است. وی افزود: به نظر نمی رسد که ترامپ برای متحد کردن کشور تلاش کند./ایرنا

ترامپ پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، قدرت را در این کشور در اختیار گرفت، اما از آن زمان به بعد، سیاست های وی با مخالفت های داخلی و خارجی رو به رو شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *