پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

آیفون ۸ با ظاهری تمام شیشه‌ ای عرضه می شود؟

در حالی که با قحطی خبر در مورد آیفون ۸ اپل مواجه هستیم، برخی وب‌سایت‌ها پتنت‌هایی قدیمی از اپل را بررسی کرده و ایده‌هایی را درباره این که آیفون بعدی چه ظاهری خواهد داشت ارائه می‌دهند.

iPhone8-4

اگر این حدسیات درست باشند، ممکن است شاهد آیفون ۸ با بدنه تمام شیشه‌ای باشیم! پتنت تائید شده چیزی را نشان داد که شبیه یک شیشه منحنی به نظر می‌رسد. به نقل از Seeking Alpha، این طراحی می‌تواند از نقطه نظر مهندسی شبیه یک کابوس باشد. اما بدنه کاملاً شیشه‌ای، تمام چیزی نیست که باید مورد توجه قرار گیرد.

apple-iphone-8-design

اپل شدیداً نیاز دارد تا به طور جدی عکس‌العمل بالقوه احتمالی عمومی را در مورد ارائه آیفون ۸ با بدنه تمام شیشه‌ای یا با مواد شیشه‌ای منحنی در نظر بگیرد. به‌طوری که همچنان سلطه بازار خود را حفظ کند.

بیزنس اینسایدر همچنان تائید می‌کند که اپل اطمینان خواهد داد که در گوشی هوشمند بعدی خود تنها از نوعی از مواد شیشه‌ای استفاده خواهد کرد که شکسته نشود. همان چیزی که از آن با نام ” شیشه‌ای با مقاومت شیمیایی” یاد کردند. با این وجود کاربران این گوشی هنوز فراموش نکرده‌اند که تجربه خم شدن آیفون ۶  باریک هنگام نشستن تصادفی بر روی آن به کرات گزارش شده بود.

اگر این اخبار در مورد آیفون ۸ تمام شیشه‌ای درست باشند، اپل حق دارد که محتاط باشد. خواه اپل درباره مواد تغییر یافته به روش‌های شیمیایی خود مطمئن باشد یا نه، ممکن است مردم پذیرش چندانی برای خرید گوشی تلفن همراهی داشته باشند که مجبور هستند آن را مانند یک بلور گران قیمت حمل کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *