پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

آگهی فروش سگ ۱۵ میلیون تومانی، سارقان را لو داد! +عکس

سارقان سگ، در ابادان زمانی که قصد فروش این سگ را به قیمت ۱۵ میلیون تومان داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

رکنا: یکی از اهالی آبادان به کلانتری ۱۳ قدس این شهرستان رفت و ادعا کرد که مبنی دو ماه پیش فردی سگ گرانقیمت و شناسنامه دار وی را از حیاط خانه دزدیده است، اکنون پس از دو ماه عکس سگ خود را در فضای مجازی مشاهده کرده است که دزد قصد فروش سگ را در فضایی مجازی دارد.
مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و اطمینان یافتن از ادعاهای شاکی و تأیید موضوع با دزد قراری صوری در فلکه ثامن آبادان گذاشتند و ساعت ۱۰صبح روز گذشته دو متهم که از شهرستان اهواز به قصدفروش سگ گرانقیمت سر قرار آمده بودندتوسط پلیس در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
 آگهی فروش سگ ۱۵ میلیونی، سارقان را لو داد

آگهی فروش سگ ۱۵ میلیون تومانی، سارقان را لو داد!

متهمان در بازجویی های به عمل آمده ابتدا اظهار داشتند که سگ ربوده شده متعلق به خودشان است اما پس از مستندات شاکی از سگش متهمان به جرم خود اعتراف کردند و اظهار داشتند که برای میهمانی به خانه یکی از بستگانشان از شهر اهواز به آبادان آمده بودند که در جلوی در خانه ای سگ گرانقیمتی را مشاهده کردند و سپس در چشم برهم زدنی اقدام به سرقت  سگ گرانقیمت کردند و سپس بعد از دو ماه از ربودن سگ زمانی که گمان نمی کردند صاحب سگ هنوز در پی سگش باشد با گذاشتن عکس سگ سرقتی و آگهی فروش در فضای مجازی قصد فروش آن را به قیمت ۱۵ میلیون تومان داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند.
یکی از متهمان در پاره ای از اظهارات خود گفت: گمان می کردیم نگهداری سگ در قانون  جرم است و فکرش را نیز نمی کردیم توسط پلیس دستگیر شویم. پس از اعترافات متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *