چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

آمادگی شورای شهر تهران برای حمایت از آموزش‌ و پرورش

رئیس شورای شهر تهران از آمادگی این شورا برای حمایت از برنامه‌های آموزش‌وپرورش خبر داد.

http://home.peymansaz.org/uploads/posts/2018-01/1517165100_new-traffic-plans-and-recommendations-tehran-city-council.jpg

آمادگی شورای شهر تهران برای حمایت از آموزش‌ و پرورش

نوآوران آنلاین- صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش با ریاست عیسی فرهادی فرماندار تهران و حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و عباسعلی باقری مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن کنفرانس آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزارشد، هاشمی ضمن اعلام آمادگی شورای شهر، برای حمایت از فعالیت‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش‌و‌پرورش نیاز است تمامی دستگاه‌ها از جمله این شورا، حمایت و همراهی لازم را با برنامه‌های آموزش‌وپرورش داشته باشند.

باقری هم در ادامه با ارائه آمار و اطلاعات و با اشاره به بحث نیروی انسانی اظهار کرد: تخصصی‌ترین فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در دوره ابتدایی رقم می‌خورد.

در ادامه فرهادی نیز خواستار حضور و مشارکت پیگیر شورای شهر و شهردار تهران در جلسات شورای آموزش‌وپرورش شد و بر پیگیری مصوبات تاکید و بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز کشور با هماهنگی مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران، شهرداران مناطق و مدیرکل نوسازی شهر تهران، نهضتی برای بازسازی ۲۳۵ مدرسه که قدمتی بالای ۶۰ سال دارند صورت دهند.

در پایان فرماندار تهران با اهدا لوح تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش به باقری، از خدمات مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران به عنوان کسب رتبه برتر از حیث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها تجلیل کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *