جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶ قبل از ظهر به وقت تهران

آمادگی بانکوک برای میزبانی از بزرگترین جشن فوتبالی آسیا

بانکوک به عنوان یکی از پر سرو صداترین پایتخت های جنوب شرق آسیا خود را برای میزبانی از بزرگترین جشن فوتبالی آسیا آماده می کند، این شهر یکی از بزرگترین قطب های گردشگری نه تنها در آسیا بلکه جهان است.

بانکوک آماده بزرگترین جشن فوتبالی آسیا

 

آمادگی بانکوک برای میزبانی از بزرگترین جشن فوتبالی آسیا

یکی از پرجمعیت ترین شهرهای قاره آسیا به عنوان میزبان مراسم AFCAwards2017 انتخاب شد، شهری که برای برگزاری بزرگ ترین جشن فوتبالی آسیا تدارک گسترده ای دیده و امیدوار است در این یکی دو روز توجه بسیاری را به خود جلب کند.

بانکوک با جمعیتی بالغ بر هشت میلیون نفر این بار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوالن میزبان مراسم AFCAwards2017 انتخاب شد تا امروز و فردا شاهد دقایق و ساعات پراسترس و التهابی برای فوتبالدوستان قاره کهن باشد، شهری که در جذب توریست یکی از فعال ترین شهرها در دنیا قلمداد می شود و با تاریخچه کهنی که دارد می تواند بر جذابیت های این مراسم بیافزاید.

در شرایطی که از بامداد امروز بانکوک میزبان نشست ها و جلسات مختلفی پیرامون آینده فوتبال در قاره کهن بود و سپس کنفرانس مطبوعاتی سه گزینه نهایی انتخاب مرد سال آسیا را برگزار کرد مسئولان این شهر از برنامه های خود برای برگزاری مراسم نهایی AFCAwards2017 رونمایی کردند.

مراسمی که قرار است در سالن زیبا و مجلل کینگ پاور در مرکز شهر بانکوک برگزار شود تا برترین های سال ۲۰۱۷ قاره کهن در آن معرفی شوند.

این مراسم با حضور بی از ۶۰۰ مهمان ویژه از ظهر فردا آغاز خواهد شد که تایلندی ها نزدیک به سه ساعت برنامه برای مهمانان حاضر تدارک دیده اند تا هم بر جذابیت های مراسم اضافه کنند هم تاریخچه قدیمی و کهن تایلند را به رخ بکشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *