پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

آلمان تهدید به تحریم جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر کرد!

فدراسیون المان تهدید کرده است، در صورتی که قطر به تنش های خود با کشورهای عربی منطقه پایان ندهد، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی این کشور را تحریم خواهد کرد.

  اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,جام‌جهانی 2022

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تهدید کرد که اگر تنش سیاسی قطر با کشورهای منطقه هم چنان ادامه‌ داشته باشد جام جهانی ۲۰۲۲ را تحریم خواهند کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت ۲۴، تنش قطر با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باعث شده تا آنها رابطه سیاسی خود با این  کشور کوچک را قطع و تهدید به گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ کنند.

 

به نظر می‌رسد که همه چیز به ضرر قطر در حال تغییر است. کشورهای اروپایی هم رفته رفته به صف مخالفان این کشور ‌کوچک عربی اضافه می‌شوند و شرایط برای قطر که به صراحت از سیاست‌های جنگ افروزانه عربستان در منطقه انتقاد کرده،  سخت و سخت‌تر می‌شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به صراحت تاکید کرد که اگر وضعیت اینگونه ادامه‌ پیدا کند این کشور جام جهانی ۲۰۲۲ را تحریم خواهد کرد.

 

راینهارد گریندل گفت‌: تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲، پنج سال دیگر باقی مانده و باید در این مدت اولویت پیدا کردن راه حل های مناسب برای بهتر کردن شرایط میزبانی باشد. یک واقعیت آشکار وجود دارد و آن این که نمی‌توان جام جهانی را در کشوری که به حمایت از تروریسم می پردازد برگزار کرد. باید با مسئولان حکومتی کشور (آلمان) صحبت کنیم و نگرانی خود را از این وضعیت بیان‌  داریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *