پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

آقای رشیدپور، شما بالاخره مجری هفت صبحی یا «هفت» شب؟

آقای رشیدپور، شما بالاخره مجری هفت صبحی یا «هفت» شب؟

اعتماد نوشت: « انگار استثنا و تنها این‌ بار صدا و سیما از قافله جامعه عقب نیفتاده و همگام با آن، سلبریتی را متخصص در همه‌ چیز می‌داند. سلبریتی هم در مدیریت بحران تخصص دارد و می‌تواند به مردم زلزله‌زده کمک کند و هم این که در هر حوزه‌ای در صدا و سیما کارشناس شود.

▪️در این که آقای رشیدپور طی مدت کوتاهی سیمای ملی را قبضه کرده، احتمالا عوامل آشکار و نهان بسیاری دخیل بوده است. یکی از این عوامل سلبریتی‌زدگی جامعه و به تبع آن صدا و سیما است. برای هر عقل سلیمی این سوال پیش خواهد آمد که آقای #رشیدپور، شما بالاخره مجری هفت صبحی یا «هفت» شب؟

▪️بالاخره در این که صبح اول وقت اتو کشیده و مرتب آدم‌های جورواجور، اصلی و بعضا تقلبی بیاوری مهارت داری یا این که شب سینماگران را جمع کنی و به بحث بنشینی؟ خیلی استعداد می‌خواهد یکی هم صبح اول وقت با صدایی رسا و ماهرانه نوشیدنی‌های گرم تبلیغ و با مهمان‌هایش (که از مهران غفوریان را شامل می‌شود تا پسربچه‌ای که به دروغ ادعای نابغه بودن دارد)، چاق سلامتی دم صبح کند، از سوی دیگر هم آخر شب‌ها در کسوت کارشناس سینما میز نقد برگزار کند و حضوری فعالانه هم در این مثلا میز تخصصی داشته باشد.»

http://img8.irna.ir/1396/13961110/82813830/n82813830-72143786.jpg

آقای رشیدپور، شما بالاخره مجری هفت صبحی یا «هفت» شب؟

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *