پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

آغاز بارش باران و برف در استان های کشور

از امروز شاهد بارش های برف و باران در مناطق مختلف کشور خواهیم بود، الودگی هوا نیز با بارش های باران به صورت کامل از بین خواهد رفت .

 بارش باران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور آغاز شده و آلودگی هوا از فردا به صورت کامل رفع می شود.

میزان : محمد اصغری اظهار داشت: امروز در ارتفاعات و شمال شهر تهران شاهد بارش برف به صورت خفیف خواهیم بود. فردا با وزش باد در تهران تمام آلودگی ها پاک خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس نقشه های پیش بینی، در روز جمعه هوای پایتخت بارانی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده است، افزود: امروز در کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی،قزوین، زنجان و سواحل شمال کشور شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین فردا برای بخش هایی از استان تهران،سمنان و خراسان رضوی بارش پیش بینی می شود.

اصغری با اشاره به وضعیت بارش در جنوب و جنوب شرق کشور گفت: امروز برای اصفهان بارش باران پیش بینی شده و از اوایل فردا این بارش در کرمان رخ خواهد داد. هوای زابل در سیستان و بلوچستان نیز امروز بارانی همراه با رعدو برق خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز سرد ترین روز هفته است، تاکید کرد: برای هفت روز آینده در بیشتر مناطق کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *