پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

آشنایی با دو محصول پوستی مهم که پوست تان را مانند آینه می کند

بایودرما یک برند پوستی، بسیار معتبر و باکیفیت فرانسوی است که از آغاز فعالیتش نزدیک به ۴۰ سال می‌گذرد. از جمله معروف‌ترین محصول پوستی این برند، ضدآفتاب‌هایش است.

واتربمب‌ کامان نیز یک آبرسان بسیار باکیفیت ایرانی است که قابل رقابت با محصول‌های مشابه خارجی است.
در ادامه این مقاله، قصد داریم تا نکات آموزنده‌ای درباره ضد آفتاب بایودرما و آبرسان‌های کامان بیان داریم. بنابراین، ما را تا انتها همراهی کنید تا هر آنچه باید از این محصولات بدانید، آشنا شوید.

 

ضدآفتاب بایودرما برای انواع مختلف پوست

⦁ ضدآفتاب بایودرما ویژه پوست‌های خشک: می‌توان گفت بهترین مدل ضدآفتاب بایودرما برای پوست‌های خشک، ضدآفتاب‌های فتودرم مکس با دو SPF، ۱۰۰ و ۵۰ است. از مهم‌ترین ویژگی این ضدآفتاب آن است که موجب افزایش دفاع طبیعی پوست شده و خطر تخریب سلولی و پیری زودرس پوست را تا کمترین میزان ممکن کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های ضدآفتاب‌های فتودرم مکس عبارت است از: ضدآب، ضدحساسیت، بدون اسانس و ماندگاری بالا است.
⦁ ضدآفتاب بایودرما ویژه پوست‌های چرب: بهترین محصول پوستی برای پوست‌های چرب، مدل فتودرم مکس اکوا فلویید است. این ضدآفتاب دارای ویژگی‌های روبه‌روست: فاقد اسانس، مقاوم در برابر آب و تعرق زیاد، مناسب پوست‌های بسیار حساس به خورشید، فاقد چربی و مناسب پوست‌های روشن و دارای لک.
⦁ ضدآفتاب‌های رنگی بایودرما: این دسته از ضدآفتاب‌های بایودرما، ضدآفتاب‌هایی بسیار سبک همراه با سرعت جذب بالایند که بسیاری از خانم‌ها از آنان به عنوا زیرساز میکاپ و آرایش استفاده می‌کنند. این ضدآفتاب‌های رنگی در رنگ بژ (که مناسب هر توناژ پوستی است) به بازار ارایه شده است.
⦁ ضدآفتاب بایودرما اسپات: از مهم‌ترین ویژگی این محصول پوستی ، ترکیبات ضدلک آن است. این کرم توانایی کاهش تولید ملانین پوست طی ۴ روز تا ۴۱% را دارد. درنتیجه، در پیشگیری و بروز لک‌های تیره و قهوه‌ای، بهترین گزینه به شمار می‌رود. همچنین به دلیل خاصیت ضدالتهابی، ضدتورمی و ضدقرمزی موجب کاهش چشم‌گیر التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این محصول برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه، گزینه‌ای بسیار عالی است. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول عبارت است از: عدم استفاده از مواد نگاه‌دارنده در ترکیبات خود، مقاوم در برابر آب و تعرق زیاد، فاقد عطر، اسانس و چربی.
⦁ ضدآفتاب رنگی بایودرما با SPF 50: کرم فتودرما AR بایودرما، یک محصول پوستی رنگی بایودرما با SPF 50 است. کیفیت بالای این ضدآفتاب، آن را برای انواع پوست، حتی پوست‌هایی حساس و مستعد قرمزی نیز مناسب کرده است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ضدآفتاب ارزشمند: فعال کردن دفاع طبیعی پوست در برابر پرتوهای خطرناک UV خورشید، جلوگیری از تخریب سلولی، جلوگیری از قرمزی و التهاب پوست، ضدآب و مقاوم در برابر تعرق زیاد، حفاظت وسیع و گسترده از پوست در برابر UVA/UVB، مبارزه با پیری زودرس پوست و فاقد عطر و اسانس.
⦁ ضدآفتاب بایودرما با SPF 100: ضدآفتاب‌های بایودرما که دارای SPF100 هستند، عبارتند از: ضدآفتاب فتودرم مکس‌لایت، فتودرم مکس‌فلویید و فتودرم مکس.

 

با آبرسان‌های کامان آشنا شوید

همانطور که پیش‌تر در مقدمه اشاره شد، واتربمب‌ کامان، یک آبرسانی بسیار قوی و باکیفیت ایرانی است که به راحتی با همتاهای خارجی خود رقابت می‌کند. این محصول پوستی در انواع گوناگونی به بازار ارایه شده است. با مطالعه این مقاله تا انتها متوجه خواهید شد که هنگام خرید کرم آبرسان کامان باید به چه مواردی توجه کنید و کدام‌یک را انتخاب نمایید.

 

 

ویژگی‌های آبرسان‌های کامان

کامان یک برند ایرانی و تحت لیسانس Geneva سوییس است. Geneva، از معتبرترین برندهای پوستی و آرایشی در سطح جهانی است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی آبرسان‌های این برند آن است که دارای هیالورونیک اسید (یا همان سدیم هیالورنات) است. هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت پوست نقش بسیار مهم و حساسی را بازی می‌کند. باید بدانید که مقادیر زیادی این ماده در پوست نوزادان، راز شادابی و لطافت پوست آنان است. متاسفانه با بالاتر رفتن سن، از شمار این ماده مهم در پوستمان کاسته شده و در نتیجه باید با مصرف خارجی، کمبود آن را جبران نماییم.
در زیر با انواع مختلف آبرسان‌های کامان آشنا خواهید شد:

محصول پوستی کامان حاوی ویتامین C با بسته‌بندی سبزرنگ
این آبرسان با بسته‌بندی سبزرنگ به بازار ارایه شده و دارای ترکیباتی همچون عصاره لیمو است که قدرت روشن‌کنندگی فراوان و چشم‌گیری دارد. این محصول ضمن کنترل چربی پوست، در آبرسانی و رطوبت‌رسانی آن بسیار موثر است.

آبرسان‌های کامان ویژه پوست‌های حساس
این محصول، با بسته‌بندی زردرنگ روانه بازار است. این واتربمب ژله‌ای، حاوی آلانتویین و عسل است که هر دو خاصیت ضدحساسیت، ضدخارش، ضدالتهاب و قرمزی را دارند. به دلیل وجود عسل در این محصول، دارای خاصیت ترمیم‌کنندگی نیز هست.

محصول پوستی کامان با بسته‌بندی قرمز رنگ و حاوی Q10+VitaminE
این واتربمب ژله‌ای با بسته‌بندی قرمزرنگ خود حاوی عصاره توت و گل ساعتی، کوآنزیم کیوتین، شمار فراوان هیالورونیک اسید و ویتامین E است. این محصول در ترمیم بافت پوست، تغذیه و رطوبت‌رسانی آن همچون یک معجزه عمل می‌کند.

آبرسان‌ حاوی کلاژن و حاوی عصاره آناناس
این آبرسان با بسته‌بندی بنفش شامل عصاره آناناس و کلاژن است. همین‌طور که خود بهتر می‌دانید کلاژن در جوانسازی پوست، نقش مهمی را بازی می‌کند. ترکیبات به کار رفته در این محصول عبارت‌است از: عصاره آناناس، سرامید EP و NP، پنتیلن گلیکول EOP، سدیم هیالورنات، اسید سیتریک، اوره، سدیم PCN، سدیم لتکتات، ایزوآمیل لایورات، دایمتیکن ۱۰۰، دی‌بوتیل‌آدیپات، آب دیونیزه و اسانس‌های مجاز آرایشی و غیره.

واتربمب‌های کامان مخصوص آقایان
این محصول پوستی ، همچون دیگر واترپمپ‌های این برند، یک ساختار ژله‌ای شکل دارد. ساختار ژله‌ای شکل آن علاوه بر آبرسانی قوی، موجب جذب سریع آن بر روی پوست شده و تحت هیچ شرایطی پوست را چرب نمی‌کند. همین ویژگی کافی است که آقایان به راحتی جذب آن شوند؛ زیرا همانطور که گفتیم اصلا قرار نیست که با استفاده از آن، پوستی چربی یا سنگینی را تجربه کنید. در ساختار این کرم آبرسان، عصاره پشن‌بری، کوآنزیم کیوتین، ویتامین E و ویتامین B5 استفاده شده است.
این واتربمب نیز همانند دیگر آبرسان‌های کامل، حاوی شمار زیادی سدیم هیالورنات (هیالورونیک اسید) است که در حفظ رطوبت پوست، بسیار مهم است. برای آنکه از این محصول، نهایت استفاده را برید، به نکته‌های زیر توجه کنید
⦁ روش مصرف: بهترین زمان مصرف این آبرسان، شب‌هنگام قبل از خواب، صبح‌هنگام پس از بیدارشدن از خواب و پس از استحمام است.
⦁ شرایط نگهداری: این محصول پوستی را باید به دور بودن از تابش مستقیم آفتاب و در مکانی خشک و خنک نگاه‌داری نمود.

دیگر ویژگی‌های این محصول پوستی باارزش
⦁ آبرسان‌های کامان برای انواع پوست خشک، چرب، مختلط و غیره مناسب‌اند.
⦁ از مهم‌ترین ویژگی‌های آبرسان‌های کامان، شمار زیاد هیالورنیک اسید در آنان است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم نقش این ماده در آبرسانی و درخشندگی پوست، بسیار حایز توجه است.
⦁ ساختار ژله‌ای آبرسان‌های کامان، سبب ایجاد یک بافت بسیار سبکی شده که به سرعت جذب پوست شده و آن را چرب و سنگین نمی‌سازد.
⦁ افراد بالای ۲۰ سال، بدون هیچ نگرانی از عوارض جانبی می‌توانند به سادگی از این محصولات استفاده نمایند.
⦁ بسته به نوع محصول، حاوی کلاژن، ویتامین C، ویتامین E، Q10، ویتامین B5 هستند.

سخن آخر
برای تهیه آنلاین هریک از محصول پوستی مورد نظر خود می‌توانید به سادگی به فروشگاه لوازم آرایش میس و مستر مراجعه نمایید. میس و مستر فروشگاه اینترنتی است که با رویکرد خرید آنلاین انواع گوناگون محصولات مراقبت پوستی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشت شخصی و عمومی، عطر و ادکلن و غیره تاسیس و راه‌اندازی شده است. آنچه باعث محبوبیت گسترده میس‌ومستر شده، ساختار مشتری‌مداری و احترام بالای آن به مشتری‌های خود است. برای اثبات این ادعا، کافی است تنها یکبار خرید از آن خرید کنید تا لذا واقعی خرید آنلاین را تجربه نمایید.

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *