سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت پسر ۷ ساله‌ توسط ۳ کارگر افغان

۳ کارگر افغان که پسر ۷ ساله‌ای را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

http://arbabakhabar.com/file/img/news/6964175_707.jpg

چند روز قبل خانواده‌ای با حضور در دادگاه کیفری یک استان تهران از ماجرای گرفتار شدن فرزندشان در دام شیطانی ۳ مرد افغان خبر دادند.

خانواده پسر ۷ ساله در نخستین مرحله تحقیقات اعلام کردند که پسرشان برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه خارج شده اما در میان راه یک مرد افغان به بهانه‌ای او را فریب داده و به داخل ساختمان نیمه کاره کشانده و با دو کارگر دیگر مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

بدین ترتیب تیمی از مأموران پلیس پایتخت با شناسایی ساختمان نیمه کاره در منطقه تهرانپارس موفق به دستگیری ۳ مرد افغان شدند و متهمان نیز وقتی پیش روی قاضی پرونده قرار گرفتند به اقدام شوم خود اعتراف کردند.

قاضی ملکی از شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ضمن هشدار به خانواده‌ها گفت: والدین مراقب باشند اگر در همسایگی خانه‌شان ساختمان‌هایی در حال احداث وجود دارد که کارگرهای افغان و مجرد در آنجا مشغول کار هستند بیشتر از کودکان خود مراقبت کنند.

قاضی شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران افزود: مردم باید نسبت به وجود این ساختمان‌ها و افرادی که در آنها کار می‌کنند هوشیار باشند. چرا که آسیب‌های زیادی از سوی این افراد تهدیدشان می‌کند./ ایران

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *