سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان توسط ۴ شیطان صفت در باغ

رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت خانم جوانی در یکی از باغ‌های این محدوده خبر داد.

 

 

رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت خانم جوانی در یکی از باغ‌های این محدوده خبر داد.

سرگرد داوود آقازاده در باره دستگیری این چهار نفر اظهار کرد: حوالی ساعت پنج صبح روز جمعه (۱۸ مرداد ماه) خانمی جوان در حالی که هراسان و گریان بود وارد کلانتری شد و در اظهارات خود به ماموران پلیس گفت که از سوی چهار جوان مورد تعرض قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه این زن جوان بسیار بی‌قرار بود و به شدت گریه می‌کرد، گفت: زن جوان در باره این اتفاق اظهار کرد که شب گذشته در حالی که قصد بازگشت به خانه را داشته در منطقه افسریه توسط چهار جوان که سوار یک خودرو پژو ۲۰۶ بودند و به همراه خود قمه و سلاح سرد داشته‌اند، ربوده شده است. این چهار نفر پس از ربودنش، او را به باغی در همین محدوده برده‌اند و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

آقازاده با اشاره به واکنش سریع ماموران پلیس و دستگیری این چهار نفر اظهارکرد: زمانی که این شکایت طرح شد ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و وارد عمل شدند. آنان با حضور به‌موقع در باغ هر چهار نفر را در محل همان باغ دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

به گفته وی خودرو ۲۰۶ که ربودن خانم جوان با این وسیله انجام شده بود نیز از همین باغ کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

۱.۶/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *