سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

آزار و اذیت دختر ۲ ساله‌ با چاقو توسط پدر شیشه ای!

دختر ۲ ساله ای که توسط پدر شیشه ای اش با چاقو مورد ازار و اذیت قرار گرفته بود، در کما به سر می برد.

ایسنا : “یسنی” دختر ۲ ساله‌ای که با ضربات چاقو مورد آزار و اذیت پدرش بعد از مصرف شیشه قرار گرفته بود، اکنون در کما به سر می‌برد.

۲۶ آذرماه بود که مادر برای رساندن فرزندش به مدرسه، یسنی دوساله‌ را تحویل همسرش داد و در زمان بازگشت به خانه دختربچه‌اش را غرق در خون‌ روی زمین می‌بیند که ورود پلیس و اورژانس این کودک دوساله به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند!

تیم پزشکی سریع وارد عمل شده و دختر کوچولو برای مداوا به بیمارستان فاطمه الزهراء حاجی‌آباد انتقال یافت.

پزشکان پس از معاینه دختر دوساله متوجه ضربات سختی به قسمت شکم و ران کودک می‌شوند که با اعتراف پدر وی مبنی بر اینکه در حالت توهم و اختیار اعمالش را نداشته است.

این کودک دوساله بعد از معاینه پزشکی به مرکز استان اعزام و پدر او نیز به مراجع قانونی تحویل داده شد.

این فرد پس از تحویل به مراجع قانونی گفت: پس از مصرف شیشه نمی‌دانم چگونه این اتفاق رخ داد که این اتفاق رخ داد اما زمانی که به خودم آمدم مقابل پیکر غرق به خون فرزندم را در بیمارستان یافتم!

این کودک نیز یکی از قربانیان مواد مخدر است

همچنین در همین خصوص دادستان شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: متأسفانه امروزه با ورود مواد صنعتی به کشور و مصرف این مواد از سوی معتادان مشکلات زیادی برای خانواده‌ها ایجادشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی افزود: در خانواده‌هایی که پدر، مادر و یا هر دوی آن‌ها معتاد باشند، کودکان همیشه قربانیان این آسیب اجتماعی هستند و این کودک نیز یکی از قربانیان مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: باید خانواده‌ها بیشتر توجه داشته باشند و نگذارند که فرزندانشان به سمت اعتیاد بروند و مسئولین نیز جهت آگاهی خانواده‌ها با این دشمن خانمان‌سوز کلاسهای آموزشی برگزار کنند چنانچه اگر فردی نسبت به مسئله اطلاعات کافی داشته باشد هیچ‌گاه به سراغش نمی‌رود.

“یسنی” اوضاع جسمی مناسبی ندارد

در خصوص آخرین وضعیت این کودک دوساله مدیر روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه این کودک هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است، تصریح کرد: این دختربچه از ناحیه شکم با جسم برنده به‌شدت مجروح و پس از اعزام به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اقدامات درمانی تخصصی جهت نجات جان این کودک در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دکتر فاطمه نوروزیان تصریح کرد: این کودک پس از آسیب‌دیدگی توسط پدرش با مشکلات تنفسی و خونریزی شدید به بیمارستان حاجی‌آباد منتقل شد که مورد جراحی‌ها اولیه قرار گرفت اما شدت جراحات و نیاز به اقدامات درمانی بیشتر سبب انتقالش به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس شد.

وی با اشاره به اینکه پزشکان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به‌سرعت به جراحی روده و نواحی شکم پرداختند، اضافه کرد: با توجه به آسیب شدید ناشی از خونریزی و کمبود اکسیژن مغز به مدت طولانی، سطح هوشیاری این کودک همچنان بر روی پنج قرار دارد که باید گفت اوضاع جسمی مناسبی ندارد.

نوروزیان در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر یسنی در بخش آی سی یو بیمارستان کودکان به سر می‌برد، عنوان کرد: بخشی از روده باریک این کودک پاره شده بود و خونریزی شدید داخلی داشت و در حال حاضر با پایان مراحل جراحی، کودک با دستگاه تنفس در بخش مراقبت‌های ویژه با همان هوشیاری ۵ بستری و تحت مراقب است.

پدر یسنی سابقه بیماری روانی داشته است

همچنین معاون شبکه بهداشت و درمان حاجی‌آباد گفت: “یسنی” کودک دوساله و قربانی اعتیاد پدرش همچنان در کما بسر می‌برد.

عباس سالاری اظهار کرد: طبق پیگیری‌های انجام‌شده یسنی که در اثر ضربه چاقوی که پدرش به شکمش وارد کرده است از ناحیه روده دچار مشکل شده است و هم‌اکنون در کما بسر می‌برد.

معاون شبکه بهداشت و درمان حاجی‌آباد بیان کرد: این کودک دوساله که قربانی اعتیاد پدرش به مواد صنعتی (شیشه) شده است در وضعیت خوبی بسر نمی‌برد و پدر وی هم‌اکنون در بازداشت بسر می‌برد.

عباس سالاری خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده پدر یسنی سابقه بیماری روانی داشته که بارها در بیمارستان سیرجان بستری‌شده است و از انواع مختلف مواد مخدر نیز استفاده می‌کرده است.

http://img8.irna.ir/1395/13950819/82300741/82300741-71158150.jpg

آزار و اذیت دختر ۲ ساله‌ با چاقو توسط پدر شیشه ای!

۳.۳/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *